Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Xada
#614060
Mijn hond heeft een hersenbloeding en hersenvliesontsteking gehad en moet nu lange tijd aan de prednison. Moet ik nu nog ergens rekening mee houden ivm eten?
Door *wendy*
#614074
Ik heb geen idee, maar wil je wel sterkte wensen.
Wat een ellende zeg.

Heeft hij er verder nog iets aan overgehouden?
Door Xada
#614075
Zij moet 30 mg prednison per dag hebben, dan ze is wel minder actief als anders. Krijgt ze minder, dan begint ze te zwabberen, heeft haar evenwicht niet meer etc.
Door 202Spots
#614115
Meestal krijgen ze honger en dorst...dus uitkijken dat je niet TEveel eten geeft, wel genoeg water neer zetten.
Wanneer je prednisone side effects in dogs in google tikt, dan krijg je veel info.
Beterschap en success!
Door 202Spots
#614125
Xada schreef: Mijn engels is niet zo goed.  :-[
deze is hollands.....wel veel over mensen en pred. maar er zitten ook 'n paar dieren bij
bijverschijnselen van prednison voor hond
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#614202
Toen Sanne op de prednison stond, had ze aan veel minder barf voldoende dan nu ze van de prednison af is.
Kijk erg goed uit dat ze niet te dik wordt, omdat ze wel razende honger hebben!
Door Lizzy
#614206
Toen Whoofer op de pred stond, heb ik niks anders gedaan als normaal. Ze had wel meer honger... Maar ja, dat is wel een bijwering van pred.

Sterkte trouwens, met je hond... wat een ellende :'(
Door conleeuw
#614218
jeetje, qua eten zal hij meer honger hebben, maar hij heet niet meer nodig, en hij zal ook der dorstig zijn, zorg altijd dat er voldoende water is. Wat een narigheid, sterkte en beterschap ;)
Door Xada
#614994
Bedankt iedereen, ik weet er nu wat meer vanaf.
Mijn hond heeft vreemd genoeg niet meer honger en drinkt ook niet meer dan anders. In het begin was dit wel even zo maar heb haar toen een half blik sperciebonen gegeven. De honger was over en de hond wordt er niet dik van. Het gaat nu redelijk goed met haar, maar ze kan minder dan voor de aanval.
Gebruikersavatar
Door Miekie
#615063
Xada schreef:In het begin was dit wel even zo maar heb haar toen een half blik sperciebonen gegeven. De honger was over en de hond wordt er niet dik van.
Volgens mij kan je beter wat groentemix geven tegen het hongergevoel,da's wat beter dan sperciebonen uit blik ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door