Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Pyts
#613608
Zonet 5 kg kipkarkas in een doos opgehaald, ik had het besteld. Kom ik thuis, pak ik't uit, zijn de onderste karkasjes helemaal verdroogd...Het vel en vlees is wit én droog. Zou goed kunnen omdat ze ingevroren zijn geweest, zo'n 'ik heb wat te lang in de vriezer gelegen'- droogte. :g:

Nou betaal 1 euro voor 5 kilo karkas, lijkt me niet nodig om voor deze 500 gram woestijn-karkas stennis te gaan schoppen.  :argue2:

Maar ik vraag me af of de honden het nog kunnen eten...Want dan geef ik het ze vanavond met wat spiervlees erbij.

B.v.d voor al uw leerzame antwoorden! :D

Groeten Pyts ;)

ps: ik had ook een doos met 10 kg super bevleesde kippennekken (10,-), trek ik het plastic open, meteen 2 dikke kippekoppen die me aanstaren. Blijft schrikken... :o :-[
Door 202Spots
#613624
Honden kunnen makkelijk de kip met de "freezer burn"  eten hoor. 8)
(vlees ook)
Laatst gewijzigd door mahuni op za 12 aug 2006, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#613776
Ik zou ze ook zeker opvoeren hoor. En jaaaa, fijn he, kippenkoppen..... :-\. Mijn honden zijn er dol op......
Door Truus
#613869
Pyts schreef:

ps: ik had ook een doos met 10 kg super bevleesde kippennekken (10,-), trek ik het plastic open, meteen 2 dikke kippekoppen die me aanstaren. Blijft schrikken... :o :-[
;D ;D ;D Vooral als je het niet verwacht.
Door Jolly
#613952
FF geheel offtopic, ik les natuurlijk weer veels te snel en dacht dat hier stond als topic titel:
"droge kleerkasjes."  ;)

maar ontopic: gewoon geven die handel, doe ik ook altijd met de kipfilet met zo'n waasje. De mannen vinden het feest. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door