Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#613666
Hebben jullie reuen dat nou ook, op het moment dat er loopse teven in de buurt zijn dat ze zo verliefd worden :smitten: en dat ze dan niet meer eten.

Ergens bij ons in de buurt zit weer een hete dame, Balou houdt prompt op met eten, wordt dus ook meteen weer magerder, Fjurdy huilt het hele huis bij elkaar.

Is er misschien een middeltje voor om deze verliefdheid een beetje te dempen??
Door conleeuw
#613669
ik heb geen reuen, maar wel van die dames die af en toe heerlijk ruiken voor iedere reu die een beetje zijn zout waard is :D
Door tt-tjes
#613676
En waar haal je dat??

Balou is namelijk af en toe zo door het dolle heen dat als hij niet bij de teef kan hij de eigenaar maar bespringt :-[, is natuurlijk ook geen lolletje
Door geer
#613679
tt-tjes schreef: En waar haal je dat??

Balou is namelijk af en toe zo door het dolle heen dat als hij niet bij de teef kan hij de eigenaar maar bespringt :-[, is natuurlijk ook geen lolletje
Agos... Ik denk dat je hop bij de reformwinkel kan kopen, Puur Geslachtsdrift hangt er vanaf waar je woont en anders online, bijvoorbeeld, bij http://www.dumuchi.nl of http://www.gezonddier.nl
Door Dave94
#613680
ik vin het wel een beetje raar van ze hond ik zal hem maar bij het teefje weg houden ;)
Door tt-tjes
#613682
Dave94 schreef: ik vin het wel een beetje raar van ze hond ik zal hem maar bij het teefje weg houden ;)
Dit doet hij alleen als mensen bij ons binnenkomen die een loopse teef thuis hebben, ze ruiken dan naar de teef, vandaar.
Ben natuurlijk ook niet gek dat ik hem bij die teef laat :D
Door Femke
#613865
ik heb hier standaard prodier geslachtsdrift in huis. Loebas kan inderdaad ook vol overtuiging in hongerstaking gaan als er een loopse teef in de buurt is
Door tt-tjes
#613972
Heb prodier geslachtsdrift besteld. Ben benieuwd of het helpt ;).

Anders zit ik met 8 kilo geitenribben en 5 kilo lamsribben + het nodige spiervlees in mijn maag. Dit willen ze dus allebei niet, terwijl ze het voorheen wel aten.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op zo 13 aug 2006, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#613980
tt-tjes schreef: Heb prodier geslachtsdrift besteld. Ben benieuwd of het helpt ;).

Anders zit ik met 8 kilo geitenribben en 5 kilo lamsribben + het nodige spiervlees in mijn maag. Dit willen ze dus allebei niet, terwijl ze het voorheen wel aten.
Die eten ze vast later wel weer op. Als ik hier loopse teven heb dan eet mijn reu op de supremedagen ook niet. Daarna haalt hij het weer ruimschoots in.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door