Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door chellie
#612894
Is er hier iemand die misschien verkooppunt is van Carnibest of welk merk kvv dan ook, die vanuit huis werkt?

Op marktplaats zoeken ze mensen die vanuit huis willen verkopen, ik zit er aan te denken of ik dat zou doen, maar ben eigenlijk wel benieuwd, of er hier misschien mensen zijn die dat doen en hoe de ervaringen zijn....

Ik heb zelf ook al informatie aangevraagd over hoe en wat het allemaal in zn werk gaat...
Door Ine
#612918
[quote="chellie"]
Is er hier iemand die misschien verkooppunt is van Carnibest of welk merk kvv dan ook, die vanuit huis werkt?

Op marktplaats zoeken ze mensen die vanuit huis willen verkopen, ik zit er aan te denken of ik dat zou doen, maar ben eigenlijk wel benieuwd, of er hier misschien mensen zijn die dat doen en hoe de ervaringen zijn....

Ik heb zelf ook al informatie aangevraagd over hoe en wat het allemaal in zn werk gaat...
[/quote]

Welk merk kvv adverteert er op Marktplaats voor verkooppunten? :-\
Door Bende
#614491
Ik verkoop Carnibest van huis uit. Gaat prima alleen willen de mensen vaak op de meest( voor mij dan) onmogelijke tijden voer halen, maar dat went en je hebt gauw je vaste klanten, je moet wel erg veel advies geven over van alles en nog wat.
Groet Han.
Door chellie
#614519
Ho zit het dan met bijvoorbeeld vriesruimte? Krijg je vriezers in bruikleen of moet je daar zelf voor zorgen?? Hier waar ik woon, en waar ik dus mijn carnibest koop zit dus al een verkooppunt, vraag mij uberhaupt af of het wel zin heeft dat er nog een komt, weliswaar niet rechtstreeks via Carnibest maar toch...
Door Ine
#614526
[quote="chellie"]
Ho zit het dan met bijvoorbeeld vriesruimte? Krijg je vriezers in bruikleen of moet je daar zelf voor zorgen?? Hier waar ik woon, en waar ik dus mijn carnibest koop zit dus al een verkooppunt, vraag mij uberhaupt af of het wel zin heeft dat er nog een komt, weliswaar niet rechtstreeks via Carnibest maar toch...
[/quote]

Je zult zelf voor vriezers moeten zorgen.
Tja, als ik jou was, zou ik rechtstreeks met Corine van Carnibest contact opnemen voor info.
Door chellie
#614582
[quote="Ine"]
Je zult zelf voor vriezers moeten zorgen.
Tja, als ik jou was, zou ik rechtstreeks met Corine van Carnibest contact opnemen voor info.
[/quote]

Misschien doe ik dat wel idd..dank je wel.
Door Drossie
#614644
Zonder onbeleefd te zijn, kan je daar wat aan verdienen?
Hoe zijn jullie verkoper geworden?
Want ik zou het wel zien zitten om dat van hier thuis uit ook te verkopen. Zo zijn er in België 4 ipv 3 verkooppunten...
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#614650
[quote="Drossie"]
Zonder onbeleefd te zijn, kan je daar wat aan verdienen?
[/quote]

Nou ga jezelf maar na: zou jij het doen als je er niets aan verdiende?
Door Drossie
#614657
[quote="Rovanna"]
Nou ga jezelf maar na: zou jij het doen als je er niets aan verdiende?
[/quote]

Ik denk het niet, maar ik hoopte met mijn vraag te weten te komen hoeveel ze ongeveer eraan verdienen  ;D ;D
Als ik op voorhand weet dat het niet de moeite is, moet ik geen verdere stappen zetten om evt leverancier te worden he...
Door Robian
#614662
[quote="Drossie"]
Ik denk het niet, maar ik hoopte met mijn vraag te weten te komen hoeveel ze ongeveer eraan verdienen  ;D ;D
Als ik op voorhand weet dat het niet de moeite is, moet ik geen verdere stappen zetten om evt leverancier te worden he...
[/quote]

Ik denk dat je dan toch Corine even moet bellen.
Dan kun je voor jezelf uitmaken wat de verdiensten zijn en of dat voor jou de moeite waard is ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door