Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ziviaantje
#613260
Weet iemand hoeveel smuldier compleet een volwassen hond van 20 kg en een pup van 10 kg nodig heeft ? Ik kan het niet op hun site vinden  ???
Door herder_lover
#613264
Dara weegt ongeveer 20 kilo en Brandy 12,6 kilo en ze krijgen allebei 400 gram eten op een dag. Brandy smuldier en Dara barf  ;)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#613265
Een volwassen hond van 20 kg 730 gram. Voor puppen staat er niet een aparte tabel op maar een hond van 10kg  430 gram (dus het lijkt me dat je dan wat meer moet geven.)
Door Ziviaantje
#613275
Ok, bedankt, ik had de verpakking al weggegooid, was om ff te proberen. Ze vonden het hééérlijk, ik vond het sméééérig  ;D ;D ;D Ik ben nu even een prijsvergelijking aan het maken tussen alle soorten.
Door Ziviaantje
#613344
[quote="Tinker"]
Mijn honden vinden het ook erg lekker.Ik vind het niet zo smerig,het ziet er gewoon erg pensachtig uit en zo ruikt het ook :-X ;D Maar goed ik hoef het niet te eten,en als de hondjes het lekker vinden dan is het goed.Het is iig lekker goedkoop,makkelijk verkrijgbaar en vers. :D
[/quote]

Ach ja, ik ben ook niet zoveel gewend  ;D ;D ;D Als ik zie wat barfers geven, dan ga ik bijna over mijn nek  :o Ik kan niet zo goed tegen die geuren. Ik hou het maar bij KVV  :2funny:
Smuldier lijkt me wel wat om af te wisselen, een beetje om te prijs te drukken  ;) Eigelijk wilde ik Duck, maar als ik het vergelijk met Carnibest hoef ik daar een stuk minder van te geven. Nou maar hopen dat ze dat lusten. Even een pakje zien te bemachtigen om uit te proberen.
Door Joshii
#613432
[quote="aussie"]
Ok, bedankt, ik had de verpakking al weggegooid, was om ff te proberen. Ze vonden het hééérlijk, ik vond het sméééérig  ;D ;D ;D Ik ben nu even een prijsvergelijking aan het maken tussen alle soorten.
[/quote]
Ik geloof dat smuldier van de kvv's de goedkoopste is; €1,47/kg
Miijn honden krijgen het 's morgens, 's avonds barf.

Wanneer ik naar R'dam naar het Islam Centrum ga ben ik , qua kiloprijs, nèt iets goedkoper uit. ;)
Door roefus
#613434
[quote="Josien"]
Ik geloof dat smuldier van de kvv's de goedkoopste is; €1,47/kg
Miijn honden krijgen het 's morgens, 's avonds barf.

Wanneer ik naar R'dam naar het Islam Centrum ga ben ik , qua kiloprijs, nèt iets goedkoper uit. ;)
[/quote]

als iemand me (pro deo) naar Rotterdam rijdt, ik ook  :D
Door Joshii
#613468
[quote="roefus"]
als iemand me (pro deo) naar Rotterdam rijdt, ik ook  :D
[/quote]
Woont er niemand bij je in de buurt waar je mee samen kunt rijden Christa?

R'dam is voor mij niet zo ver en als je dan samen rijdt zijn de benzinekosten ook te overzien.
Door Chirra
#613575
Volwassen honden 24 gr per kg lichaamsgewicht
pups 50 gr per kg lichaamsgewicht

Dit is wat mij door Mulder werd verteld, dus van SMuldier zelf
Door tieneke
#613903
[quote="Mieke Linger"]
Een volwassen hond van 20 kg 730 gram. Voor puppen staat er niet een aparte tabel op maar een hond van 10kg  430 gram (dus het lijkt me dat je dan wat meer moet geven.)
[/quote]
Een pup krijgt/eet ongeveer het dubbele van een volwassen hond ;)
Door 202Spots
#613905
[quote="tieneke"]
Een pup krijgt/eet ongeveer het dubbele van een volwassen hond ;)
[/quote]

Hopelijk eet 'n toypoedel puppy niet dubbele als Tinus!! :o ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door