Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#613247
tja, net hebben de hondjes lekker happie gehad,

gaat Klaus een runderstrot kapot hakken voor morgen.
Alletwee kijken met grote ogen hoe dit gebeurt in de hoop een stukkie te krijgen.
Natuurlijk wil Klaus ze een klein stukje geven.
Op het moment dat hij ieder een klein stukje in hun voerbakken gooit, schiet Mozes  (wie anders ???)naar voren en jat minstens een stuk van 800 gram!

Met geen mogelijkheid geeft hij het terug, bij Boy zou dat lukken maar bij dit monster absoluut niet.
Hij heeft het helemaal opgevreten!!!!

morgen niets!!!! dus helemaal niets!!!

en wat denken jullie, hij loopt de keuken is met een blik van,  ziezo wat is er nog te verhapstukken?? :P :P

ik hoop dat hij er geen last van krijgt, wat denken jullie ,

intotaal nu in een keer zijn avondetyen  ( 350 gram) plus 800! gram strot :( :( :(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#613249
Ik denk dat hij vanavond wel lekker zal gaan liggen uitbuiken :D :D

Verder zou ik me niet al teveel zorg maken. Voor zo'n grote hond is 1100  gram niet echt schokkend, dus dat zal wel goed komen.

Morgen voor straf alleen een hap groentemix met een lik yoghurt ;D
Door conleeuw
#613251
ik denk hij heeft heerlijk gegeten, morgen zal die wel weer willen ;D ;D ;D volgens mij niets aan de handje hoor
Door senadance
#613267
morgen dus een lik yogurt en een happie groentemix!!!

maar reageren jullie honden ook zo, met geen mogelijkheid is het bij hem aftepakken, zou een levensgevaarlijk gevecht worden, bij Boy niet, die laat meteen alles vallen als ik af!! zeg.
dus hoe is dat bij jullie honnies??
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#613269
Nou hier kan ik alles afpakken. Cavaliertjes zijn niet zulke felle hondjes. :D
Door conleeuw
#613272
senadance schreef: morgen dus een lik yogurt en een happie groentemix!!!

maar reageren jullie honden ook zo, met geen mogelijkheid is het bij hem aftepakken, zou een levensgevaarlijk gevecht worden, bij Boy niet, die laat meteen alles vallen als ik af!! zeg.
dus hoe is dat bij jullie honnies??
hier geven ze het allen af als ik zeg dat ze het moeten los laten, op een enkele uitzondering na, Jazz heeft ooit een stuk vlees van Bess haar bak gejat en was hap slik weg, maar dat ging zo snel dat ik niet kon zeggen dat ze het moest los laten. Nou moet ik wel zeggen dat ik ook genoeg honden kennen die het never nooit zouden loslaten en zou verdedigen met hun lichaam. Nana (logé) zal tot de dood strijden over een stuk vlees die zij te pakken heb gekregen, dat is echt een geval van laat maar vreten, dan vast ze de volgende dag wel ;) dus helemaal uniek is het niet :P
Door tieneke
#613320
Hier kan ik alles afpakken,Tara gromt wel maar heeft ontzag genoeg voor mij...iemand anders moet niet eens in de buurt komen als zij met haar barfhappie in het gras ligt  ::) ::)
Tinus is een watje.... ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#613345
Bij Boefje ligt het ook wat moeilijk (maar als het moet dan krijg ik het er wel uit), maar bij Stan en Nena kan ik alles wel afpakken. Biska wil ook niks afgeven, maar die is wat kleiner, dus die neem je wat gemakkelijker in de houdgreep.
Door chrisje
#613534
Hier kan ik ook alles afnemen.
Maar het zal hem in ieder geval wel gesmaakt hebben  :D
Door Xada
#614061
Bij Nevyn, Cidaq en Wamão kan ik alles afpakken, maar bij Tosca moet je dit niet proberen. Hier kan zij ook niets aan doen omdat ze een jaar lang mishandeld is en ontzettend getreiterd met eten. Ik ben al blij dat ik nu een penslap kan vasthouden als ze eet. Toen ik haar kreeg (eind januari) mocht je niet eens in de buurt van haar bak komen (toen nog brokken).
Door dunja
#614062
Mmm, die zal zich wel intens tevreden voelen ;D ;D
Hier kan ik alles afpakken,tot nu toe dan!
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#614246
Bij Bandit zou het afpakken ook moeilijk gaan, maar het zou uiteindelijk wel lukken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door