Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#612192
Heb ik toch nog een vraagje mbt Islam Center.

Moet je altijd van tevoren bestellen of kun je er gewoon naar toe rijden?

Ik heb namelijk geen flauw idee hoeveel bijv. 2kg geitenribben zijn, qua volume dan, zou ik toch zelf moeten zien.

Ik wil toch iets meer gaan barfen, maar heb op dit moment niet zo veel plek in mijn vriezer. Vandaag komt de bestelling binnen van eendenekken, vleugels en karkassen.

Ik weet ook niet of ze alles lusten, maar ik wil een beetje meer variatie gaan geven. Ze krijgen ook kvv, waar ik dan bijv. nekken bijgeef.
Door conleeuw
#612199
tt-tjes schreef: Heb ik toch nog een vraagje mbt Islam Center.

Moet je altijd van tevoren bestellen of kun je er gewoon naar toe rijden?

Ik heb namelijk geen flauw idee hoeveel bijv. 2kg geitenribben zijn, qua volume dan, zou ik toch zelf moeten zien.

Ik wil toch iets meer gaan barfen, maar heb op dit moment niet zo veel plek in mijn vriezer. Vandaag komt de bestelling binnen van eendenekken, vleugels en karkassen.

Ik weet ook niet of ze alles lusten, maar ik wil een beetje meer variatie gaan geven. Ze krijgen ook kvv, waar ik dan bijv. nekken bijgeef.

je kan er ook gewoon naar toe rijden, heb ik de eerste keer ook gedaan, het is wel handig als je 30 kilo ribben wil om te bestellen, maar ga vooral daarnaartoe. Ze zijn erg hulpvaardig, en willen ook altijd wel een suggestie doen over wat je nog meer voor de hond kan meenemen. Ik heb ook eend, en duif bij hun meegenomen om te proberen, echt een belevenis, zo groot als het is ;)
Door tt-tjes
#612203
Ga ik zeker doen!! Ik heb nu een paar keer iets gehaald bij de islamitische slager bij ons in het dorp, maar hij is reteduur, 6 ons geiterib voor 6 euro. Is natuurlijk wel wat ze zelf eten, maar dan nog.

Bestelling eend heb ik al gedaan.

We gaan dus een keer naar Rotterdam, volgens mij kijk ik mijn ogen uit, van wat ik me herinner van de foto's van barfclub ;D ;D
Door roefus
#612208
Ik heb begrepen dat sommige dingen niet altijd op voorraad zijn.
Als je bijvoorbeeld lamspens wilt hebben, is het beter om even van tevoren te bellen.
Zou het zeker even doen, als ik grote hoeveelheden nodig had.
Door tt-tjes
#612211
Ik ga alleen kijken voor de rmb's, dit omdat ze ook kvv krijgen. Op dit moment krijgen ze eigenlijk alleen eend, en dat wil ik uit gaan breiden met andere soorten. Kip kan niet want daar is Balou allergisch voor, dus moeten er andere smaken bij komen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door