Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Cherry
#611760
In juli is Jewel een weekje op pension geweest en toen ze terug thuis kwam was ze echt hees.
Ze snotterd niet en hoesten doet ze ook niet.
Dat ze hees was vond ik wel normaal, maar ondertussen is ze al weer drie weken thuis en het betert nie echt, moet wel zeggen dat ze een echte lawaaipapegaai is en haar stem ook niet spaart als het om toonhoogten gaat.
Al met al vind ik het lang duren en wil haar wel iets geven om te verzachten, maar volgens mij heeft ze er geen last van
Laatst gewijzigd door Cherry op wo 09 aug 2006, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Cherry
#611824
Truus schreef: Hoi Gerry, heeft Jewel geen keelontsteking van het vele blaffen?
Zou mss wel kunnen, ik heb al wel eens in haar keel gekeken maar volgens mij ziet het niet abnormaal rood, maar als het een keelontsteking is dan zal het niet vaneigens overgaan denk ik, toch ff naar de DA?
Door Lizzy
#611975
Ik dacht eigenlijk acuut hetzelfde als Truus.

Ik denk dat ik zou vermijden dat Jewel in de rook moet zitten en ik zou ook een paar dagen Tussistin tabletten van VSM geven (te koop bij drogist. Fijn pletten tussen twee eetlepels maakt het innemen makkelijker).

Als het dan met een paar dagen niet over is: zou ik naar de DA gaan.
Door senadance
#612111
Als mijn Mozes in pensieon was geweest leek het ook net Katja Schuurman :D :D ,helemaal hees , kwam van het vele blaffen, bij Mozes in ieder geval.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door