Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#611752
Mike zijn ene oor ziet er rood uit, hij flappert ook af en toe met zijn oren.
Kan ik hier zelf iets aan doen en zo ja, wat?
Door Kuszco
#611799
Onze Lotje heeft ook regelmatig een rood oor. Ik maak het schoon met Prodier oordruppels van VSM. Dit helpt goed en mag je gedurende twee weken desnoods elke dag doen. Ik heb het op internet besteld en had het heel vlug in huis. Ik heb even gezocht. De site is: www.edera.nl
Een flesje kostE14,45 inclusief verzendkosten.
Als je het probeert,veel succes ermee.
Groetjes Liliane :D :)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#611830
Kuszco schreef: Onze Lotje heeft ook regelmatig een rood oor. Ik maak het schoon met Prodier oordruppels van VSM. Dit helpt goed en mag je gedurende twee weken desnoods elke dag doen. Ik heb het op internet besteld en had het heel vlug in huis. Ik heb even gezocht. De site is: http://www.edera.nl
Een flesje kostE14,45 inclusief verzendkosten.
Als je het probeert,veel succes ermee.
Groetjes Liliane :D :)
Dank je. ;)
Had dit hier inderdaad ook gevonden onder zoeken.
is het verder niet in een winkel te koop?
Door danielle1980
#611862
ik gebruik trouwens specicare als oorcleaner.
minx had altijd vieze oren, maar sinds ik dat gebruik zo goed als nooit meer.
Door tieneke
#611874
Hier heeft Tinus soms last van hetzelfde oor,als ik een aantal keer behandel met specicare is het gelukkig weer over.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#611888
[quote="tieneke"]
Hier heeft Tinus soms last van hetzelfde oor,als ik een aantal keer behandel met specicare is het gelukkig weer over.
[/quote]

En is dit wel in de winkel te koop?

Ik zoek ook iets wat niet bijt of vervelend aanvoeld, want Mike is nogal een "muts" wat dat betreft.
Als het de eerste keer vervelend aanvoelt dan wordt de volgende keer een marteling. :-\
Door Ine
#611890
[quote="bernergek"]
En is dit wel in de winkel te koop?

Ik zoek ook iets wat niet bijt of vervelend aanvoeld, want Mike is nogal een "muts" wat dat betreft.
Als het de eerste keer vervelend aanvoelt dan wordt de volgende keer een marteling. :-\
[/quote]

Specicare is bij de da te bestellen/kopen. ;)
Of via Corine 8)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#611897
Ine schreef: Specicare is bij de da te bestellen/kopen. ;)
Of via Corine 8)
Ah super, dank je Ine.
En dit voelt niet vervelend aan bij Mike?
Door danielle1980
#611902
bernergek schreef: En is dit wel in de winkel te koop?

Ik zoek ook iets wat niet bijt of vervelend aanvoeld, want Mike is nogal een "muts" wat dat betreft.
Als het de eerste keer vervelend aanvoelt dan wordt de volgende keer een marteling. :-\
ik heb t bij de da besteld.
minx doet nooit vervelend of zo ermee, blijft braaf zitten ;)
Door Lizzy
#611978
Ja, ik vind Specicare troep.. :-[. ik weet dat vele het wereldspul vinden maar ik vind het dus zooi. Het brand en het stinkt en bij mijn honden gebruik ik het dus echt nooit meer. Ik vind prodier prettig.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#612050
Lizzy schreef: Ja, ik vind Specicare troep.. :-[. ik weet dat vele het wereldspul vinden maar ik vind het dus zooi. Het brand en het stinkt en bij mijn honden gebruik ik het dus echt nooit meer. Ik vind prodier prettig.
Dus jij zegt dat Specicare brand, dan is dat misschien niet zo handig bij Mike.
Hij heeft er verder niet veel last van, wat is wijs. Prodier bestelen en proberen of toch de da? Krijg niet graag troep als het niet nodig is. :-[
Door Ine
#612052
bernergek schreef: Ah super, dank je Ine.
En dit voelt niet vervelend aan bij Mike?
Zoals je intussen leest, ervaart iedereen het dus anders :-\
Mijn ervaring is, dat mijn honden er geen probleem mee hebben.
Door Ine
#612053
bernergek schreef: Dus jij zegt dat Specicare brand, dan is dat misschien niet zo handig bij Mike.
Hij heeft er verder niet veel last van, wat is wijs. Prodier bestelen en proberen of toch de da? Krijg niet graag troep als het niet nodig is. :-[
Er is ook nog een zalfje, wat voor wondjes e.d. gebruikt wordt, wat ook voor het oor gebruikt kan worden. Weet alleen de naam even niet, maar wil dat morgen wel even bij de da vragen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door