Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Boldy
#605509
Hallo iedereen. Aangezien onze leverancier van Carnibest nog niet terug is van vakantie heb ik smuldier gekocht. Er staat niet op de verpakking van smuldier dat het compleet is. Ik zal er dus iets anders naast bij moeten gegeven. Kunnen jullie mij een beetje adviseren wat hij dan nog te kort komt. Alvast bedankt.
Groet Wesley
Door Audrina
#605628
Hoe lang is je CB leverancier op vakantie en welke Smuldiervariant heb je? Je kan totdat je leverancier weer terug is alle varianten met elkaar afwisselen en er wat kip (bijv vleugeltjes, of karkasjes en nekjes als je daar aan kan komen, wel eerst platslaan als je hond het nog niet gewend is) en af en toe een lap vlees erbij doen en evt 1 a 2 keer per week een rauw eitje.  :)
Door Boldy
#606135
maar er hoeft geen groente of iets dergelijks bij. Ze had al terug moeten wezen dus ik verwacht haar deze week wel weer terug.
Groet Wesley
Door tieneke
#607505
Voor die paar dagen gewoon geven en er een lekker rauw eitje bijdoen en eventueel wat groenten pureren met een schepje yoghurt/cottage-cheese ;)
Door Boldy
#607668
[quote="tieneke"]
Voor die paar dagen gewoon geven en er een lekker rauw eitje bijdoen en eventueel wat groenten pureren met een schepje yoghurt/cottage-cheese ;)
[/quote]

Bedankt voor de tip. Ga ik gelijk even halen.
Groet Wesley
Door judith1967
#611745
Ik geef ook Smuldier en dan de vlees,kip,soms hart,pens variant.
S óchtends geef ik een bakje smuldier en sávonds bibi.Ik geef niet de compleetvariant omdat ik dan teveel orgaan geef op 1 dag.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door