Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#611536
Kan het zijn dat Boy nu misselijk en zich niet lekker voelt en ook aan de zeer stinkende  :o :odunne is ( alhoewel de laatste poep die eruit kwam alweer iets dikker was) van de Narcose gisteren komen??
Door Dtje
#611538
Ja dat is heel goed mogelijk! Mijn ervaring is dat het ruim een dag kan duren. Grim was van een licht roesje ook een hele dag van de kaart.
Vertroetel hem maar lekker.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#611541
senadance schreef: Kan het zijn dat Boy nu misselijk en zich niet lekker voelt en ook aan de zeer stinkende  :o :odunne is ( alhoewel de laatste poep die eruit kwam alweer iets dikker was) van de Narcose gisteren komen??
Kan, maar als je al metacam gegeven hebt kan het ook daarvan zijn.
Door conleeuw
#611545
Angelique schreef: Kan, maar als je al metacam gegeven hebt kan het ook daarvan zijn.
metacam gaat de misselijkheid niet weg doen gaan, in fact, het is een NSAID, en die hebben over het algemeen dus maag darm bijwerkingen.

"Incidentele bijwerkingen van Metacam bij honden en katten zijn dezelfde die ook bij andere
NSAID’s worden waargenomen, zoals verlies van eetlust, braken, diarree, bloed in de
ontlasting en lusteloosheid (apathie)."

Ik zou indien niet absoluut noodzakelijk geen metacam geven ;) sterkte ermee
Door senadance
#611583
vandaag nog geen metacam en ik wil ook even daarmee wachten.
effe kijken hoe het morgen met hem is :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#611640
conleeuw schreef: metacam gaat de misselijkheid niet weg doen gaan, in fact, het is een NSAID, en die hebben over het algemeen dus maag darm bijwerkingen.

"Incidentele bijwerkingen van Metacam bij honden en katten zijn dezelfde die ook bij andere
NSAID’s worden waargenomen, zoals verlies van eetlust, braken, diarree, bloed in de
ontlasting en lusteloosheid (apathie)."

Ik zou indien niet absoluut noodzakelijk geen metacam geven ;) sterkte ermee
Ja, oke, maar ik zeg toch niet dat ze tegen de misselijkheid Metacam moet geven. Ik zeg juist dat het wel eens van de Metacam kan zijn, maar ik wist niet zeker of ze die na de operatie al gegeven had.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#611642
senadance schreef: vandaag nog geen metacam en ik wil ook even daarmee wachten.
effe kijken hoe het morgen met hem is :-*
Goed plan.
Door conleeuw
#611647
Angelique schreef: Ja, oke, maar ik zeg toch niet dat ze tegen de misselijkheid Metacam moet geven. Ik zeg juist dat het wel eens van de Metacam kan zijn, maar ik wist niet zeker of ze die na de operatie al gegeven had.
:-[ :-[ sorry, ik had niet goed gelezen :-[ :-[ :-[  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door