Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

wat kan ik hieraan doen

aan de katen hond
Geen stemmen
0%
aan vriendin en hond
2
100%
Door emielenjolanda
#611493
hallo daar kunnen jullie me helpen met een klein probleempje

mijn hond bas is erg vervelend tegen de katten en nu ook ineens tegen een vriendin van mij en dit allemaal sinds 3 dagen.

de kat heeft wel een klein wondje in zijn nek en bas likt dit elke keer weer kapot en als ik hem weghaal of iets ook maar probeer gaat hij heel erg piepen en blaffen tot ik de poes er weer bij laat

bij mijn vriendin deze heeft hij een 3 weken niet gezien en nu sprinkt hij tegen haar op en zet hij zijn poten in de nek en dit de hele tijd ook als ik hem een standje geef of op zijn plaats zet

weten jullie wat dit is
Door conleeuw
#611499
is er de afgelopen tijd iets veranderd in zijn bestaan, bij een oppas geweest gedurende de vakantie, kat is ziek geweest, baasje ziek geweest??? iets? anders zou ik denken, maffe hond ;D
Door emielenjolanda
#611504
bas is een reu en naar mijn idee is er niet iets veranderd alleen dat ik 3 weken vakantie heb gehad en bas gaat altijd mee naar mijn werk en is dus ook 3 weken thuis bij mij geweest
Door conleeuw
#611509
hoe oud is hij, kan het zijn dat zijn hormonen ineens gaan parte spelen? ik weet het natuurlijk ook niet, ik denk een beetje mee zeg maar :-\
Door *Natasja*
#611512
Misschien heeft hij 3 weken een beetje te veel aandacht gehad, waardoor hij nu een beetje aan het uitproberen is?
Door emielenjolanda
#611515
hij is 9 maanden en ik denk dat de aandacht wel meevalt want we hebben wel geklust in huis en dus ook veel beneden alleen geweest maar het zou wel kunnen
Door *Natasja*
#611517
emielenjolanda schreef: hij is 9 maanden en ik denk dat de aandacht wel meevalt want we hebben wel geklust in huis en dus ook veel beneden alleen geweest maar het zou wel kunnen
9 maanden, dan is het denk ik een combi van puberteit en verandering in jouw dagritme, waardoor hij een beetje van slag is. Ik denk dat je het beste weer even de puntjes op de i kunt zetten qua gehoorzaamheid, misschien wat extra met hem trainen, en dan denk ik dat het zo weer beter gaat.
Door emielenjolanda
#611518
we zullen inderdaad weer wat meer met hem gaan trainen  :)

en puberen hoe lang duurt dat gemiddeld
Door macgirlie
#611523
emielenjolanda schreef: we zullen inderdaad weer wat meer met hem gaan trainen  :)

en puberen hoe lang duurt dat gemiddeld
Te lang  ;D
Door conleeuw
#611525
emielenjolanda schreef: we zullen inderdaad weer wat meer met hem gaan trainen  :)

en puberen hoe lang duurt dat gemiddeld
als ze lastig zijn duurt de pubertijd erug lang :D inderdaad op deze leeftijd wel te verwachten, goed idee om te gaan trainen ;) sucess ermee
Door *Natasja*
#611527
emielenjolanda schreef: en puberen hoe lang duurt dat gemiddeld
Bij een dalmaat? Een paar jaar?  :D
Gebruikersavatar
Door Madera
#611528
Natasja1974 schreef: Bij een dalmaat? Een paar jaar?  :D
jaartje of 14 toch??
Door *Natasja*
#611530
*marianne* schreef: jaartje of 14 toch??
Dat weet ik niet, Beau is nog maar 4,5 jaar oud...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door