Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Angel_Devil
#611222
Vorige week kwam ik smiddags thuis en vond in mijn woonkamer een grote hoeveelheid diaree,slijm en bloed,waarschijnlijk had Angel hoge nood gehad
Ik schrok nogal van het bloed wat ik tussen de ontlasting vond en ben hierna gelijk naar de DA gereden

Volgens haar een ontsteking of een virusje in de darmen,en ik ben daarna weer naar huis gegaan met wat pilletjes

De dag erna viel mij gelijk iets op,Angel stonk niet meer uit haar bek
terwijl ze dat best een aardige tijd heeft gedaan
nu een week verder gelukkig nog steeds een frisse adem,en alles weer oke

Ik vraag me toch nog steeds af hoe het stinken uit haar bek zomaar verdwenen is na mijn vondst in de woonkamer

Heeft iemand een  idee ?
Door Lizzy
#611251
Nee, vreemd. Tenzij je hond misschien een stofwisselingprobleempje heeft gehad wat met deze diarree-explosie opgelost is? Honden gaan namelijk wel van opstoppingen en stofwisselingproblemen uit hun bekkie stinken.
Door Mevroi Kruim
#611263
Heeft ze een AB-kuur gehad? En had ze misschien tandvleesontstekingen?
Die kunnen als bijwerking vand e AB-kuur verdewenen zijn, en daarmee de stank uit haar bek.
Door Angel_Devil
#611342
Kruimel schreef: Heeft ze een AB-kuur gehad? En had ze misschien tandvleesontstekingen?
Die kunnen als bijwerking vand e AB-kuur verdewenen zijn, en daarmee de stank uit haar bek.
Ja klopt, ze heeft Metrazol voor 5 dagen gehad.
En een kuurtje tegen de diaree (Finidiar forte).

Ze had geen tandvleesontstekingen, wel had ze een paar gaatjes.
Door Angel_Devil
#611344
Lizzy schreef: Nee, vreemd. Tenzij je hond misschien een stofwisselingprobleempje heeft gehad wat met deze diarree-explosie opgelost is? Honden gaan namelijk wel van opstoppingen en stofwisselingproblemen uit hun bekkie stinken.
Inderdaad vreemd, aangezien Angel echt al heel lang uit haar bek stinkt.
En dan praat ik over meer dan een jaar.
Door Lizzy
#611388
Misschien dat ze toch ergens een ontsteking heeft gehad en dat dat ove is gegaan door de AB, zoals Kruimel schrijft...?
Door Angel_Devil
#611428
Lizzy schreef: Misschien dat ze toch ergens een ontsteking heeft gehad en dat dat ove is gegaan door de AB, zoals Kruimel schrijft...?
Dat zou dan inderdaad kunnen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door