Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danou2004
#610613
Gister ontdekte ik ineens een bultje wat precies op een tepel lijkt naast de normale tepel weet iemand wat dat is?Ze is loops nu en ze zijn allemaal wat opgezet.ziet er verder goed uit maar ben toch even benieuwd naar jullie reacties en anders is de da snel gebeld hoor.
Door conleeuw
#610620
het is geen teek??? soms kunnen teken vrij diep "ingraven" en anders mischien een vrat of een nep tepeltje die er al heel lang zit?
Door Lizzy
#610647
Ik zou het je echt niet durven zeggen... kan van alles wezen, denk ik. Maar ik houd niet van bultjes en zeker ook niet rond de melkklieren dus ik zou er zelf gewoon ff mee naar de DA gaan. Desnoods even in de gaten houden, loopsheid afwachten en dan gaan (mits het in de tussentijd niet groter wordt of veranderd).
Door Ine
#610660
danou2004 schreef: Gister ontdekte ik ineens een bultje wat precies op een tepel lijkt naast de normale tepel weet iemand wat dat is?Ze is loops nu en ze zijn allemaal wat opgezet.ziet er verder goed uit maar ben toch even benieuwd naar jullie reacties en anders is de da snel gebeld hoor.
Heeft het er nooit gezeten, of is het je nooit opgevallen?
Enkele teven van mij hebben zeg maar een NEPtepel, altijd al gehad, maar eerst ieniemienie en later iets duidelijker.
Door amiwoods
#610975
ik heb verschillende honden met 11 tepels en de amies hebben achter een platte dubbele mijn nina heeft zelfs 2 dubbele en 1 extra 11de  ::)
mijn sabueso teef heeft er ook 11 een kleine langs de achterste tepel en er komt gewoon melk uit. :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door