Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door JolandaB
#610535
Hoi,

Onze honden hebben zondag een lamsnek gehad en dit werd met smaak opgegeten. Ze hadden er wel even werk mee ;D
Het enige nadeel is dat wij hier nu compleet uitgerookt worden, het is de ene scheet na de andere, van die zachte die je niet hoort maar des te beter ruikt >:(

Met alle andere Barf maaltijden hebben ze dit niet gehad dus ik vraag met af of het door het lammetje komt.

Gr. Jolanda
Door Lizzy
#610537
Nou, het vlees ruikt vrij sterk en als ze dan een wind laten, dan stinkt deze meestal ook. Mijn honden krijgen alleen beslist geen extra darmgas van lam. Heb je soms iets van ei erbij gegeven? 
Door Lizzy
#610544
JolandaB schreef: Nee geen ei, dat krijgen ze wel vaker maar daar ruften ze niet van.
Het was "alleen" de nek van bijna 1 kg.
Met bot? Dan zal het daar namelijk van geweest zijn... Daar kunnen ze goed van knetteren (zachtjes) ;D
Door tieneke
#610551
Hier kregen de nollebakmonsters als pup ook komplete lamsnekken en wij durfden na deze maaltijd niet eens meer in de keuken te komen waar ze saampies gezellig lagen te buikruften....
Vanavond is er ruim 2 kilo lamsvoorbout met rib naar binnen gewerkt en ik vrees dus weer het ergste :yucky:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door