Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Tineke *
#610066
Mijn kittens eten geen vlees meer(hebben ze vanaf het begin gekregen).Ik heb de laatste 4 dagen al een 900 gram weg moeten gooien.Heet water erover eitje erdoor noppes.Alleen eten ze nog wat rauwe vis,en de knabbels van de grote als ze de kans krijgen.Please TIPS.  :(

                        Tineke
Door Borke
#610075
Hoe is de ontlasting?

Als mijn kittens vroeger minder goed aten, afvielen en/of dunne poep hadden, dan ontwormde ik ze altijd en gaf ik benebac (van Spat) en dan werd die cirkel weer doorbroken en ging het weer prima.
Ik heb er geen verklaring voor, maar het het bijna 10 jaar met succes zo gedaan ;D

Bied ook eens een ander smaakje aan, bijvoorbeeld wat gesneden lamshart, ik heb nog nooit een kitten gezien wat dat niet lustte.
Door Tineke *
#610133
Ze kregen al van alles,kip,lamshart.tartaar.beefmix natuurmix,paard.En ik heb ze ook ontwormd.Ik vind het zo vreemd.

                  Tineke
Gebruikersavatar
Door sylvia
#610703
Tineke * schreef: Ze kregen al van alles,kip,lamshart.tartaar.beefmix natuurmix,paard.En ik heb ze ook ontwormd.Ik vind het zo vreemd.

Tineke
Hoelang geleden heb je ze ontwormd?
Door Tineke *
#610900
sylvia schreef: Hoelang geleden heb je ze ontwormd?
Ik heb ze 2 weken geleden ontwormd.De ontlasting is ook goed mooie droge keutels.Ze zijn ook niet ziek,als ze de kans krijgen scheuren ze naar de andere bakjes.En vreten gauw de knabbels op.

Tineke
Door Borke
#611068
Hoe oud zijn ze nu en hoe vaak heb je ze verder nog ontwormd (en wanneer)?
Door Tineke *
#611451
Ze zijn nu 41/2 maand en met 6,8,10en 12 weken ontwormd.Of de duivel er mee speelt eten ze gisteravond allebei hun bakje leeg.KATTEN!!!!!!!!

          Tineke
Gebruikersavatar
Door sylvia
#611739
Tineke * schreef: Ze zijn nu 41/2 maand en met 6,8,10en 12 weken ontwormd.Of de duivel er mee speelt eten ze gisteravond allebei hun bakje leeg.KATTEN!!!!!!!!

Tineke
Goed toch :D
Door Borke
#611792
Tineke * schreef: Ze zijn nu 41/2 maand en met 6,8,10en 12 weken ontwormd.Of de duivel er mee speelt eten ze gisteravond allebei hun bakje leeg.KATTEN!!!!!!!!

Tineke
Tja... dat weet je toch ;D
Door Bernadette
#625835
Geweldig!!! Zodra je je gaat afvragen of er iets aan de hand is..... ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door