Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door wolfy
#60927
ik heb best wel veel vragen maar vergeet ze altijd weer maar goed hier komt ie ik heb geen verstand van versvoer maar het lijkt me erg interresant , duck en carnibest ik zou niet weten wat het is. het enigste wat er hier in de dierenwinkels en of supermarkten ligt is rodi en smuldier dus hoe kom je hier aan ???
kan ik als mn pup er is er gelijk mee beginnen ??
kan ik mijn oudere hond er ook nog op zetten??(12)
Door laura
#60930
Carnibest en bibi hebben een website
via google heb je ze zo gevonden... daar staan ook de verkooppunten op.

Je kunt volgens mij met elke hond gaan barfen, hoe eerder hoe beter. Voor een pup zijn er wel speciale dingen, daar weten anderen veeeeeel meer van als ik....

Hopelijk kunnen jouw dieren er binnenkort ook van genieten!
Door meesmerel1
#60931
Hoi Wolfy,

Duck kun je vaak bij dierenwinkels kopen (www.ducknatuurvoeding.com vlg mij) en Carnibest-leveranciers kun je vinden via:

www.carnibest.nl

Je pup kun je meteen overschakelen. Oudere honden ook, maar daar kun je het beste een beetje voorzichtigheid in acht nemen (omdat ze altijd al brokken hebben gegeten is hun maag- darmstelsel niet meer optimaal).
Laatst gewijzigd door meesmerel1 op wo 03 mar 2004, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ineke
#60950
[quote="wolfy"]
het enigste wat er hier in de dierenwinkels en of supermarkten ligt is rodi en smuldier dus hoe kom je hier aan ???[/quote]

Je kan natuurlijk ook vragen aan iemand die versvlees voert en bij jou in de buurt woont of je een paar kilo zou kunnen proberen. Volgens mij zijn de lezers van de bp altijd wel bereidt om een paar kilo door te verkopen en je verder aan informatie te helpen.
Door Yorick
#60968
Hoi Michelle,

De websites heb je al gekregen dus daarmee kan je al aan de slag. er zijn veel mensen die hun brokken etende honden in 1 keer overzetten op versevleesvoeidng. Als je dat te eng vind kan je het ook opbouwen zolang je voor ogen houd dat je de brokken en de versevleesvoeidng NIET mag mengen. 's ochtends brokken en 's avonds vers kan maar zorg dan wel dat er minimum 8 uur tussen de 2 maaltijden zit. Van Smuldier heb ik al minder goede dingen gehoord maar van Rodi goede dingen (sylvia heeft dit lange tijd gevoerd denk ik). Zoiezo is Rodi al stukken beter dan brokken. Ik heb in de BAR waar je je voorgesteld hebt ook al gereageerd maar ik herhaal het hier even: in de bibiliotheek vind je interesante documenten (oa hoe je een brokkenhond overzet op versevleesvoedingd, een document over het geven van botten) Jaja, die bib is een echte aanrader ;D

Ivm je nieuwe pupje: dat laat ik aan de experts over, kwestie dat je degelijk geinformeerd word ;)

Succes!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door