Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door java
#609089
Onze Java heeft sinds een week als ik met haar ga sporten-frisbee of een balletje gooien ineens pijn aan de l- voorpoot.Ze gilt het dan even uit en loopt even op drie poten. Naar enkle hupjes is het dan weer over. We hebben de hele afgelopen week alleen maar gewandeld tot van morgen ik weer heel voorzichtig begon met een frisbee. Naar 3 worpjes weer het zelfde, meteen weer opgehouden.
Ze is erg actief en zeker niet sloom. Heb haar deze week iso-joint gegeven en ga hier nog maar een poosje mee door.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn, met wandelen zie ik er niets aan !!!

gr. Will
Door Lizzy
#609108
Hoe oud is Java? Ik zou haar ook langer rust geven. En ik zou Traumeel geven (van -Heel). En verder denk ik dat je naar de DA moet als dit niet over gaat... Dan moet het goed onderzocht worden.
Door java
#609114
Java is 2 1/2 jaar. Wat is traumeel van Heel en waar kan ik dat dan halen lizzy ?

Het gekke is dat er de laatste 3 a 4  weken  heel weinig tot niet is gesport omdat het veel te warm was, dus overbelasting lijkt mij onmogelijk.

gr. Will
Door Lizzy
#609206
java schreef: Java is 2 1/2 jaar. Wat is traumeel van Heel en waar kan ik dat dan halen lizzy ?

Het gekke is dat er de laatste 3 a 4  weken  heel weinig tot niet is gesport omdat het veel te warm was, dus overbelasting lijkt mij onmogelijk.

gr. Will

Traumeel is een homeopathisch middel van het merk Heel. Je kunt het via Internet bestellen en bij drogisten en apotheken bestellen.

Als je denkt dat je hond genoeg rust gehad zou moeten hebben: dan is het misschien wijs om even naar de DA te gaan.
Gebruikersavatar
Door Madera
#609216
java schreef: Het gekke is dat er de laatste 3 a 4 weken heel weinig tot niet is gesport omdat het veel te warm was, dus overbelasting lijkt mij onmogelijk.
ik zeg nu maar wat hoor maar, zou t kunnen dat java "uit vorm" is? ik begrijp dat je normaal geregeld dit zoorts dingen doet.
Door hellenbanjerbo
#609948
dit zijn geen symptomen die passen bij het 'uit vorm' zijn. en als je hond er zelfs een gil bij geeft moet het toch echt even behoorlijk pijnlijk zijn. zou echt willen aanraden voordat je weer gaat sporten langs je da gaan.
Door java
#610042
Ze mag van ons enkele weken niet meer sporten ( als we gaan wandelen, zelfs naar een uurtje ) zien we er totaal niets aan. Mocht het naar die weken niet over zijn gaan we zeker verderop.
Ik wil haar eerst even voldoende rust geven, ze is net loops geweest en heeft een paar dagen wat dunnere ontlasting gehad. ( denk een virusje omdat mijn andere hond het ook had, wat dunnere ontlasting )

Ik hou jullie op de hoogte .. !!

Gr. Will
Door java
#618318
De rust periode heeft zijn werking gedaan. Deze week voorzichtig enkele frisbees gegooid en vandaag weer naar de training geweest . Het ging weer al vanouds. Heel lekker en geen centje pijn meer aangegeven. Gelukkig !!!

gr. Will
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door