Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door - Judith -
#608615
Toen ik van de week de geitenrib in de bakjes deed en er een stukje vet afsneed omdat er zo veel aan zat, kwam ik in de 'geopende' vetlaag heel vreemd korrelig spul tegen. Aan de buitenkant was er niets van te zien. Het vlees zag er verder normaal uit en rook ook goed. Kent iemand dit en kun  je het voeren? Ik heb het weggesneden en de rest van het spiervlees gewoon gegeven...

Zie foto:
Afbeelding
Door chrisje
#608709
JR schreef: geiten celulites? ;D   ;)

heb geen idee,ziet er wel raar uit.
:gathering:
Maar we kunnen blijkbaar nog altijd niet helpen. Maar goed dat je hebt weggekieperd ;D.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#608724
Lizzy schreef: Uch yuk, het ziet er buitengewoon goor uit. En helaas, ik heb ook geen idee wat het is..., sorry....
Het wás ook buitengewoon goor. Ik kan veel hebben, pluk zelfs een vogel als het moet. Maar hier ging ik bijna van over m'n nek. :puke: :puke: :puke: (ik lach me echt gek om die nieuwe smileys...)
Door geer
#608859
JR schreef: geiten celulites? ;D   ;)
Wahaha, daar moest ik ook direct aan denken! Misschien is het een geit die een liposuctie heeft gehad, en dit zijn wat restjes aan gort gereten vet die zijn blijven zitten  ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#608871
Judith van Sam schreef: Toen ik van de week de geitenrib in de bakjes deed en er een stukje vet afsneed omdat er zo veel aan zat, kwam ik in de 'geopende' vetlaag heel vreemd korrelig spul tegen. Aan de buitenkant was er niets van te zien. Het vlees zag er verder normaal uit en rook ook goed. Kent iemand dit en kun  je het voeren? Ik heb het weggesneden en de rest van het spiervlees gewoon gegeven...

Zie foto:
Afbeelding
Dat is gewoon vet niks mis mee.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door