Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#606162
Afgelopen weekend heb ik, voor de afwisseling, mijn katten de fytomix van Bibi voorgeschoteld. Die stank! :o
Twee waren er helemaal hysterisch van en hebben het tot de laatste kruimel opgelikt, gelukkig.... ;D
Door Mevroi Kruim
#606286
Loeka schreef: Afgelopen weekend heb ik, voor de afwisseling, mijn katten de fytomix van Bibi voorgeschoteld. Die stank! :o
Twee waren er helemaal hysterisch van en hebben het tot de laatste kruimel opgelikt, gelukkig.... ;D

:o :o :o

Ga ik toch ook eens proberen, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat katten dat zouden willen eten!
Door Loeka
#608635
Kruimel schreef:
:o :o :o

Ga ik toch ook eens proberen, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat katten dat zouden willen eten!
Het waren er ook maar 2 van de 7 :P
Door jet
#608720
watis fytomix eigenlijk?is dit een speciaal eten ,en kan ieder kat dit eten.


        ::)
Door *Robin*
#608734
Fytomix is de maaginhoud van de koe die ze uit de vuile pens halen
(dacht ik helemaal zeker weten doe ik niet) ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#608817
jet schreef: watis fytomix eigenlijk?is dit een speciaal eten ,en kan ieder kat dit eten.


::)
Fytomix (Bibi)
kruidenmix (carnibest)

Maaginhoud van runderen/schapen


Oftewel ongeborenmest in een zakje
Door Mevroi Kruim
#608888
Nou, nog geen fytomix maar deze keer eens lamspens geprobeerd. En zowaar 2 van de 5 aten het, en de andere 3 waren zeer geinteresseerd maar net niet genoeg.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit  ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#608891
Kruimel schreef: Nou, nog geen fytomix maar deze keer eens lamspens geprobeerd. En zowaar 2 van de 5 aten het, en de andere 3 waren zeer geinteresseerd maar net niet genoeg.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit ;D
Dan moet je die andere 3 de volgende keer over de streep halen door een sardientje uit blik erdoor te doen.
Door roefus
#608892
Ik heb alleen maar Sjors...en die vindt pens dus lekker.
Had ik eigenlijk niet verwacht.
Al heeft de pens van smuldier zijn voorkeur (weet nog steeds niet waarom).
Door Mevroi Kruim
#609046
roefus schreef: Ik heb alleen maar Sjors...en die vindt pens dus lekker.
Had ik eigenlijk niet verwacht.
Al heeft de pens van smuldier zijn voorkeur (weet nog steeds niet waarom).
Gemalen dus makkelijker weg te krijgen?
Door Bernadette
#615082
Ik geef geen pens aan de katten. Ze vinden het wel lekker, maar het is geen natuurlijke prooi voor hun :)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door