Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Eidos
#6077
Hai allemaal,

Ikke is erg blij!! ;D ;D ;D

Heb gisteren een nieuwe vriezer gekocht voor maar 169 euro (104 liter inhoud ), en morgen gaan we carnibest halen ;D ;D ;D ;D. Ik ben een beetje slim geweest en heb elke keer dat ik eidos te eten gaf een beetje van de brokken de prullebak in doen verdwijnen ;D ;D ;D Sven vind het belachelijk dat we voor 14 kilo voer ruim 52 euro moesten betalen, dit 8 weken moeten blijven voeren en dat dat dure spul zo snel op is ( hij rekende uit dat we dan 3 zakken van zeg maar 53 euro moesten kopen ;D ). Toen ik zei dat we dan toch ook gewoon gelijk aan het versvoer konden beginnen stemde hij zowaar in !!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D Ik heb nog br :-Xkken voor zeg maar 4 porties ( vandaag op dus  ;) ) en vanaf morgen kan ik mijn lieverd dus eindelijk op goed voer zetten!!!!
Ik ben helemaal blij nu, mijn hond zal nooit meer gore chemische rotzooi krijgen!!!

Groetjes van een blije barbara en een nog blijere eidos als hij morgen in zn etensbak kijkt!! ;D ;D
Laatst gewijzigd door Eidos op do 21 aug 2003, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ink
#6078
Owwwwkeeeee! Goed gewerkt!
1 klein p.s.je ... de meeste honden vallen in 1 keer aan op die bak en willen nooit meer anders. Maar het kán zijn dat jij net een debiel exemplaar hebt dat even niet weet wat ie ermee aan moet. In dat geval ... heb even geduld. Komt goed.
Door Eidos
#6079
Owwwwkeeeee! Goed gewerkt!
1 klein p.s.je ... de meeste honden vallen in 1 keer aan op die bak en willen nooit meer anders. Maar het kán zijn dat jij net een debiel exemplaar hebt dat even niet weet wat ie ermee aan moet. In dat geval ... heb even geduld. Komt goed.
;D ;D ;D ;D

Ik heb gelukkig een vuilnisbakje Ink en heb hem lichtelijk voorbereid door hem regelmatig stukken verse kipfilet / runder riblappen en dergelijke te geven ;) ;D ;D. Eidos vind het helemaal geweldig!! en ik maak me dus ook helemaal geen zorgen dat ie zijn versvoer niet wil eten. Mocht hij dit toch doen ( zal me wel heel erg verbazen ;D ) dan krijgt hij gewoon niks te eten tot hij het wel wil eten :D.

Groetjes mij
Door sylvia
#6081
Barbara je bent geniaal  ;D ;D ;D ;D
Ik lig hier helemaal in een deuk,en die sven weet niet eens wat hem geraakt heeft  ;D ;D ;D ;D

Zal dossie lekker smikkelen :P ;D
Door Eidos
#6082
Barbara je bent geniaal  ;D ;D ;D ;D
Ik lig hier helemaal in een deuk,en die sven weet niet eens wat hem geraakt heeft  ;D ;D ;D ;D

Zal dossie lekker smikkelen :P ;D

Hehehehehe voel me wel een beetje een verrader nu hoor :-[ :). Sven voelt zich echt genaaid door de DA.. Misschien gelijk een kleine kans om naar een pro-versvoer/ pro-homeopathie DA uit te gaan kijken ;).
Ik vind dat in oorlog en liefde veel geoorloofd is, en aangezien ik zielsveel van mijn woefie houdt, mag ik best wat Schandalig duur voer verspillen ;D ;D. Sven heeft echt niks in de gaten, en nu ben ik wel blij dat hij zich niet met het huishouden bemoeit :D:D.

En Dos zal Heerlijk smullen dat weet ik zeker :D;)
Door Eidos
#6085
Hopenlijk weet hij ook niet met de pc om te gaan anders hang je nog een keer. ;D ;D ;D
Euhm :-[ Hij weet helaas heel goed met de pc om te gaan... beter dan mij zelfs :-/... Naja moet ik maar een paar goeie dikke kussens kopen, kan ik die onder mijn trui en broek doen tegen de tijd dat hij erachter komt  ;D ;D ;D. doet ut in ieder geval niet zo heel veel pijn als ie me een mep geeft  :P ;D
Door Lizzy
#6086
Ha die Barbara, briljant van je!! Echt super slim! En, als Sven ons vraagt, wij weten van nix :-X (lippen verzegeld bedoel ik dus - onze naam is haas). Enne, vraag even aan het verkooppunt of aan de Carnibest producent zelf hoe je nu over moet schakelen. Je kunt wat diarree verwachten he. Dat weet je, toch? Schrik niet! Gooi er desnoods gekookt water over, de eerste 2 a 3 dagen!

Enne, onwijs veel plezier en succes! Ik weet zeker dat Dos helemaal blij is met zijn bazinnetje!
Groetjes, Lizzy
Door Eidos
#6087
Ha die Barbara, briljant van je!! Echt super slim! En, als Sven ons vraagt, wij weten van nix :-X (lippen verzegeld bedoel ik dus - onze naam is haas). Enne, vraag even aan het verkooppunt of aan de Carnibest producent zelf hoe je nu over moet schakelen. Je kunt wat diarree verwachten he. Dat weet je, toch? Schrik niet! Gooi er desnoods gekookt water over, de eerste 2 a 3 dagen!

Enne, onwijs veel plezier en succes! Ik weet zeker dat Dos helemaal blij is met zijn bazinnetje!
Groetjes, Lizzy
Heb ik al gedaan Lizzy ;) heb eerst naar bunschoten diervoeders gebeld ( ben haar naam vergeten :-[ ) en daarna naar Otterlo ( carina ). Ze vertelden me ( ik wil gelijk helemaal overstappen en niet mengen met brokken de eerste dagen ) precies hetzelfde als wat jij me al gezegt hebt ;) ;D ;D. De eerste dagen gooi ik er dus lichtelijk de kook over en daarna alleen overgieten met heet water, en dan het echte werk ;D ;D. Ook weet ik dat de diaree kan terugkomen ( wonder boven wonder heeft dos sinds dat dieetvoer geen diaree meer gehad  :o, de jeuk is daarentegen wel weer terug :-/ ), maar daar houdt ik rekening mee ;) :D. Ook traanogen en de rest van de ontgiftingsverschijnselen zal ik niet raar van opkijken ;D. Niks kan mij nog ontmoedigen, en niks me nog weerhouden om mijn grote liefde versvoer te geven ;). Heb met Carina besloten dat we dos de eerste anderhalf week de light versie van carnibest gan geven met elke dag wat kruidenmix, en daarna overstappen naar de natuurmix met nog 2 dagen per week kruidenmix erbij. Ik heb alle vertrouwen erin en kan niet tot morgen wachten ;D ;D.  Ben alleen bang dat sven zich het apezuur schrikt als hij het bedrag hoort wat we moeten afrekenen als we de carnibest gaan halen....maar daar leeft hij maar mee  ;) :P ;D... De brokken die we altijd voerden waren namelijk Stukken goedkoper, maar ook stukken slechter ;), en zelf lust hij ook graag gamba's en biefstukkies enzo dus hij moet niet piepen ;D ;D ;D

Groetjes barbara
Laatst gewijzigd door Eidos op do 21 aug 2003, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#6088
Owwwwkeeeee! Goed gewerkt!
1 klein p.s.je ... de meeste honden vallen in 1 keer aan op die bak en willen nooit meer anders. Maar het kán zijn dat jij net een debiel exemplaar hebt dat even niet weet wat ie ermee aan moet. In dat geval ... heb even geduld. Komt goed.
Ja, mijn vriendin heeft ook zo'n debiel :-/ Een basset nog wel (zijn normaal alleseters ;))
Door Lizzy
#6089
Hoi Barbara, gaat helemaal goed komen! Je bent op alles voorbereid! Goeeed! En ach, die kosten..., die spaar je op termijn weer uit aan dierenartskosten! Echt waar!

WAT Jeanne? Een Basset die geen versvlees lust? Je zit me in de maling te nemen?!!!!!!!!!!!!!!!! Toch?

Groetjes, Lizzy
Door Eidos
#6090
hou ons op de hoogte hoor  ;)
Ja doe ik zeker weten!!! Zou een beetje flauw van me zijn als ik jullie wel met mijn dierendrama's zou vervelen ( :P :P :P ), en jullie dan de leuke dingen zal onthouden ;D ;D ;D ;D. Zo gemeen ben ik echt niet ;) ;D.  Ik kan niet wachten zelfs om jullie te vertellen hoe lekker hij het vind, hoe hij geniet, gaat glanzen, geen jeuk en/of diaree meer heeft enzo enzo...

Liefs barbara...

Ps: sven zit nu nietsvermoedend op de bank :-[ ;D ;D..
Door Eidos
#6091
hmmz Carina ( verkooppunt in otterlo ) had de light versie niet op voorraad en krijgt dinsdag de nieuwe voorraad dus pas binnen... :(... Ik ga vandaag dus maar naar de supermarkt om rodi in te slaan voor de komende dagen, want zoals ik al vertelde zijn de brokkies op  ;D ;D ;D. Ik denk niet dat dit zo erg is aangezien dos toch al gewend is ( helaas ) aan veel graan in het voer en chemische toevoegingen.. En Rodi is natuurlijk altijd STUKKEN beter als een zakje brokken aan te schaffen voor de komende dagen..

Heb het nieuwe menu van Dos al wel in het thema menu van... gezet, maar ik neem aan dat het dus duidelijk is dat dit vanaf ( alweer helaas ) woensdag dus pas kan ingaan...

1 voordeel : Dos is in ider geval van de brokken af  ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door