Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Diegel
#60626
:-\ Tja, wie ben ik, maar mij lijkt dit weer een verkoopverhaaltje?
Volgens mij krijg je de beste weerstand door goede voeding en VEEEL frisse lucht.
Ik las onlangs ook ergens dat het hele aloe vera verhaaltje ook pure marketing is... het enige effect dat bewezen zou zijn, is de positieve werking op de spijsvertering en de uitwendige verzachtende en helende werking voor de huid..
Ik weet het ook allemaal niet meer..
Door Lizzy
#60730
Tja, geen idee... als je Transfer Factor intikt op google.com, heb je minimaal voor drie weken leesvoer.... Ik ben verder niet bekend met dit middel.
Door oebaya
#60742
Alleen al het feit, dat ze 103 en 248 % gebruiken. Onzin, 100% is volledig, meer kan niet.
gr.
Nicolette
Gebruikersavatar
Door Hitam
#64063
Ik ken wel colostrum, dat is de biest, de eerste melk van de koe na de geboorte. Daarin zitten veel weerstandsbevorderende factoren. Bij sommige klachten, bijvoorbeeld chronische ontsteking van het tandvlees bij katten, gebruik ik het wel eens. Het is peperduur en het werkt lang niet altijd.

In de Transfer factor plus zitten nog wel meer middelen die ik wel eens gebruik.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door