Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door WenEnChelsea
#605377
hallo,

Omdat ik dus wil proberen helemaal vers te geven en van de brokken af te gaan vroeg ik me af,met wat ik het vlees kan aanvullen.

Ik geef dus smuldier(omdat ik 2 grote honden heb,en bibi helaas te duur word)

Sochtends en savonds krijgen ze een bakje van 400 gram,dar doe ik dan meestal nog bruin brood en een appeltje doorheen,waar kan ik het nog meer mee aanvullen?

groejtes wendy
Door Lizzy
#605384
Hoi Wendy, ik zou dat brood weglaten. Daar heeft een hond niks aan. Bovendien is brood voor een hond niet gezond omdat het eigenlijk alleen koolhydraat levert. Ik zou zelf kiezen, als aanvulling, voor: kippennekken, runderkopvlees, 1 keer per week zalmkoppen (vaak gratis te krijgen), 2 keer per week een rauw eitje, en bijv. geitenribben (bij Islam Center in R'dam echt niet duur en super goed! Er worden ook reisjes vanuit heel NL naar het Islam Center georganiseerd voor meer info over Islam Center + prijslijst: http://www.barfclub.nl/islam/fotogaller ... m_cent.htm). Allemaal goedkope ingredienten en gezond.
Door WenEnChelsea
#605400
Owkeej dus bruin brood is toch niet zo goed als he tlijkt ;D

De opties die je geeft over het voeren van koppen enz,heb ik vaak over nagedacht,alleen het probleem is ik heb hier geen tuin,dus dat word zo lastig.

Daarom probeer ik aan te vullen wat er in de vroebak past ;D
Door WenEnChelsea
#605402
Maar de ander e ingredienten die je noemt,is dat wel een optie om binnen te geven?

Edit

Heb zitten kijken,en dat moet passen in de voerbak ;D
Laatst gewijzigd door WenEnChelsea op di 01 aug 2006, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#605403
Je kunt ze heel goed leren op een kleed te eten, als je dan bv een plastic tafelkeed aanschaft en ze daarop laat eten kun je dat na afloop ff afsoppen en klaar. Lizzy heeft superdeluxe rubber kleden, die zijn nog anti-slip ook  ;D
Door WenEnChelsea
#605407
Hey dat is helemaal geen gek idee!

ga eens rondneuzen op de site van de slager,1 voordeel hij zit in Rotterdam,en laten wij daar nu wonen!
Door Mevroi Kruim
#605563
Qua barf kun je haast niet beter wonen dan in Rotterdam!
Hoewel wij in de buurt van Twente ook niet slecht af zijn, dankzij Paulien  :-*
Door Twiz
#606065
[quote="WenEnChelsea"]
Maar de ander e ingredienten die je noemt,is dat wel een optie om binnen te geven?

Edit

Heb zitten kijken,en dat moet passen in de voerbak ;D
[/quote]

Twizzle eet bijna altijd in de tuin als het goed weer is, bij slecht weer binnen op een kleedje.

De zalmkop heb ik haar vorige week (35 graden in de tuin) lekker in het park op laten eten. Scheelt een hoop vliegen.
Door tieneke
#606236
[quote="Twiz"]
Twizzle eet bijna altijd in de tuin als het goed weer is, bij slecht weer binnen op een kleedje.

De zalmkop heb ik haar vorige week (35 graden in de tuin) lekker in het park op laten eten. Scheelt een hoop vliegen.
[/quote]
Ze heeft jammergenoeg geen tuin ;)
Door Twiz
#606314
[quote="tieneke"]
Ze heeft jammergenoeg geen tuin ;)
[/quote]

Ik heb wel een tuin, maar de vliegen na een zalmkop heb ik liever niet, vandaar dat ze haar zalmkop vorige week in het park op heeft gegeten. ;D
Door tieneke
#608848
[quote="Twiz"]
Ik heb wel een tuin, maar de vliegen na een zalmkop heb ik liever niet, vandaar dat ze haar zalmkop vorige week in het park op heeft gegeten. ;D
[/quote]
En ik heb weer geen zalmkoppen ;D ;D
Maar wel makrelen....en meuren dat die krengen doen :yucky:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door