Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#602821
Het puppietje dat we hebben eet niet goed. Echt maar kleine hapjes van haar brokken/blikvoer mix. Van de Brinta eet ze maar weinig. Had er net een plakje vlees gegeven en dat was ontzettend lekker.

Het rare is als je haar met de hand voert dan pakt ze het wel.

Iemand nog meer ideeen? We hebben al ander voer gekocht maar ze wil het niet.

Ik zat er aan te denken om misschien wat Carnibest of iets in die richting te gaan kopen, misschien dat het helpt maar ik weet het niet.
Laatst gewijzigd door Hailfall op za 29 jul 2006, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dunja
#602840
Hoi,hoi,

Denk dat het wel een goed plan is, om haar op cb te zetten. Ik heb nml hetzelfde probleem met dunja gehad. Zij at ook nagenoeg niets toen ze op brokken zat. Nadat ik haar op cb had gezet. Was dat over, en at ze echt geweldig.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#603029
Je kunt het allicht proberen natuurlijk. Maar dat ze een plakje vlees gegeten heeft is in ieder geval een teken dat ze niet ziek is, dus aan de andere kant zou ik morgen ofzo wat kvv halen en haar dit aanbieden misschien in combi met haar oude voer en meer ook niet, want als jij telkens met wat anders aan komt lopen dan hebben ze dat vlot in de smies.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#603220
Hailfall schreef: Het puppietje dat we hebben eet niet goed. Echt maar kleine hapjes van haar brokken/blikvoer mix. Van de Brinta eet ze maar weinig. Had er net een plakje vlees gegeven en dat was ontzettend lekker.

Het rare is als je haar met de hand voert dan pakt ze het wel.

Iemand nog meer ideeen? We hebben al ander voer gekocht maar ze wil het niet.

Ik zat er aan te denken om misschien wat Carnibest of iets in die richting te gaan kopen, misschien dat het helpt maar ik weet het niet.
Brinta, brokken, blikvoer??? :o

Ga maar gauw Carnibest halen, dat is stukken gezonder én lekkerder ;).
Door Lizzy
#603227
Nitus schreef: Brinta, brokken, blikvoer??? :o

Ga maar gauw Carnibest halen, dat is stukken gezonder én lekkerder ;).
Da's nou precies wat ik ook dacht... Ik vind brokken, blikvoer en Brinta dus gewoon geen puppen/hondenvoer. Het is een heel strak plan om gauw Carnibest te gaan halen!
Door Hailfall
#603329
Ik weet dat het geen echt hondenvoer is maar probeer dat mijn zusje maar eens te overtuigen.. de mensen van wie het puppy kwam gaf dit ook dus vandaar..

Weet iemand waar ik in de omgeving van Utrecht/Nieuwegein Carnibest kan kopen?
Door Helen
#603334
Hailfall schreef: Ik weet dat het geen echt hondenvoer is maar probeer dat mijn zusje maar eens te overtuigen.. de mensen van wie het puppy kwam gaf dit ook dus vandaar..

Weet iemand waar ik in de omgeving van Utrecht/Nieuwegein Carnibest kan kopen?
Kijk ff op de site. Daar staan meerdere adressen op.
Door Mevroi Kruim
#603344
Hailfall schreef: Hm dank je.

Dat word waarschijnlijk pas maandag dan.

Tot die tijd maar die troep geven :-[
Rodi of Smuledier is bijna bij elke supermarkt te krijgen en ook stukken beter dan brokken en brinta  :-X :-X
#603724
Als het goed is wel.

Mijn zusje heeft gezegd dat ze het wel gaat voeren maar ze heeft nog steeds van dat Pedigree zakjes voer liggen dat ze nog wel wil opmaken :-X

Ik heb gezegd dat ze dit iig een week moet voeren dat ze dan zal zien dat het veel beter is voor haar puppy dan die troep.

Haar vriend vond het een goed idee.. dus we zien wel.

Ik had haar in de avond een plak van die Prins gegeven en dat was ook smullen. Ik had er nog een beetje Rodi door heen geprakt maar toen ze 1/4 liet staan en die rodi beetje hard werd ging ze heel slim de rodi eruit pikken en de Prins verder opeten.

Ze weet wel wat lekker is!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door