Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Anita*
#600292
Ik heb vandaag eens rondgesnuffeld en tot mijn grote schrik zag ik dat er wel degelijk verschil in prijzen zit voor het kvv voer.
Ik was eerst in een gewone best wel kleine coop en daar hadden ze een kleine hoeveelhein Rodi,compleet en aanvullend,ze waren 89 euro cent voor een verpakking van 4 keer een ons.Ben ik ook even naar Ranzijn geweest (moest toch die kant op) en daar betaal je voor dezelfde verpakking 1 euro en 59 cent..nou toen zakte mijn broek af dat is bijna het dubbele.
Je zou toch denken dat zo'n grote winkel met meer assortiment veel goedkoper zou zijn ..dus niet..ik heb wel alvast een vriezer gekocht vandaag voor mijn nieuwe pup en een speel ring en een kong en een ....hahaha ::) ::)
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#600307
[quote="Anita*"]
Ik heb vandaag eens rondgesnuffeld en tot mijn grote schrik zag ik dat er wel degelijk verschil in prijzen zit voor het kvv voer.
Ik was eerst in een gewone best wel kleine coop en daar hadden ze een kleine hoeveelhein Rodi,compleet en aanvullend,ze waren 89 euro cent voor een verpakking van 4 keer een ons.Ben ik ook even naar Ranzijn geweest (moest toch die kant op) en daar betaal je voor dezelfde verpakking 1 euro en 59 cent..nou toen zakte mijn broek af dat is bijna het dubbele.
Je zou toch denken dat zo'n grote winkel met meer assortiment veel goedkoper zou zijn ..dus niet..ik heb wel alvast een vriezer gekocht vandaag voor mijn nieuwe pup en een speel ring en een kong en een ....hahaha ::) ::)
[/quote]

Prijzen van kvv zijn vrij dus prijzen kunnen per verkoopplaats verschillen.
Door Anita*
#600312
ja maar ik vond dit wel erg veel verschillen hoor volgens mij is barf veel goedkoper als je het groot inkoopt
Door Bianca1
#600322
Ik ben na een jaar van adressen verzamelen en contacten leggen zover dat ik goedkoper uit ben met barf dan met kvv, dus vraag gewoon overal rond naar producten en prijzen...
Door Anita*
#600387
nou ik heb mijn hond nog niet eens maar ik ben wel overal aan het rondkijken,bij pluimveehouders  b.v. maar ik heb mijn keuze wel gemaakt hoor ik ga barfe al zal ik wel een kleine voorraad kvv in mijn vriezer leggen hoor ik moet het allemaal nog ontdekken vandaar de kvv :voor de zekerheid
Door *Robin*
#602742
Tja hier bij de c1000 is het ook bijna 2 euro dus je ben voor die Rodi erg goedkoop uit!!
ik moet zeggen dat ik smuldier meer op vlees vind lijken, rodi is net nat karton en het stinkt ook nog eens :-X
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#602749
Bij Albert Heijn viel de prijs van 400 gr. Rodi compleet ook wel mee 1.09 meen ik. Jumbo was volgens mij ook rond de 1,00 euro.(iets goedkoper zelfs dacht ik) Het is best de moeite waard om te vergelijken en meestal is het goedkoper in de Supermarkt dan in een dierenzaak.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#602802
[quote="Anita*"]
nou ik heb mijn hond nog niet eens maar ik ben wel overal aan het rondkijken,bij pluimveehouders  b.v. maar ik heb mijn keuze wel gemaakt hoor ik ga barfe al zal ik wel een kleine voorraad kvv in mijn vriezer leggen hoor ik moet het allemaal nog ontdekken vandaar de kvv :voor de zekerheid
[/quote]

Wat goed zeg dat je nu al bezig met de voeding van je hond die je nog niet eens hebt. :D
Door Anita*
#602899
[quote="*Robin*"]
Tja hier bij de c1000 is het ook bijna 2 euro dus je ben voor die Rodi erg goedkoop uit!!
ik moet zeggen dat ik smuldier meer op vlees vind lijken, rodi is net nat karton en het stinkt ook nog eens :-X
[/quote] ja dat weet ik natuurlijk nog niet dat moet ik allemaal nog ontdekken maar bedankt dat je mij er even op attent maakt ..ga ik er toch op letten..wil eigenlijk wel tips horen over kvv merken..je wilt tenslotte wel het beste  :)
Door Erna
#602967
Hoi Anita

De pups zullen hier het KVV merk Bibi gaan krijgen maar ik denk dat het bij jou in de buurt nauwelijks verkrijgbaar is. Ik hoorde dat het verkooppunt in Purmerend ermee gaat stoppen of al gestopt is. De pups zullen half kvv en half zelf samengesteld gaan krijgen zodat ze alles al een keer geproefd hebben.

Wanneer je net je pup hebt is alles hectisch en zul je met veel dingen tegelijk bezig zijn. Lekker dat je je nu al aan het inlezen bent, dat scheelt stukken straks.
Door Anita*
#603008
[quote="Erna"]
Hoi Anita

De pups zullen hier het KVV merk Bibi gaan krijgen maar ik denk dat het bij jou in de buurt nauwelijks verkrijgbaar is. Ik hoorde dat het verkooppunt in Purmerend ermee gaat stoppen of al gestopt is. De pups zullen half kvv en half zelf samengesteld gaan krijgen zodat ze alles al een keer geproefd hebben.

Wanneer je net je pup hebt is alles hectisch en zul je met veel dingen tegelijk bezig zijn. Lekker dat je je nu al aan het inlezen bent, dat scheelt stukken straks.
[/quote]ja dat is wel jammer dat je het hier in de buurt niet kan krijgen maar ik heb wel een site gevonden:www.bibidiervoeding.nl en die bezorgen nog thuis ook.Het mooiste is natuurlijk als ik met bibi doorga maar er staan zoveel verschillende maaltijden op ik weet er geen end meer aan haha  maar aldoende leert men zeggen ze dus dat komt wel goed..bedankt voor je RE  :) (er is hier wel genoeg rodi te koop is dat zo slecht dan?)
Laatst gewijzigd door Anita* op za 29 jul 2006, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#603691
Het kan ook geen kwaad om de verschillende merken KVV en smaken af te wisselen, je hoeft het niet perse bij een en hetzelfde merk te houden.
Door Jolly
#603801
[quote="Erna"]
Hoi Anita

De pups zullen hier het KVV merk Bibi gaan krijgen maar ik denk dat het bij jou in de buurt nauwelijks verkrijgbaar is. Ik hoorde dat het verkooppunt in Purmerend ermee gaat stoppen of al gestopt is. De pups zullen half kvv en half zelf samengesteld gaan krijgen zodat ze alles al een keer geproefd hebben.

Wanneer je net je pup hebt is alles hectisch en zul je met veel dingen tegelijk bezig zijn. Lekker dat je je nu al aan het inlezen bent, dat scheelt stukken straks.
[/quote]

Idd die zijn al gestopt ( Vlak nadat Fenna geboren was, dus nu al bijna 2 maand) , ik ben nu het enige onofficiele verdeelpunt in de kop van Noord-holland.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#603828
[quote="Jolly"]
Idd die zijn al gestopt ( Vlak nadat Fenna geboren was, dus nu al bijna 2 maand) , ik ben nu het enige onofficiele verdeelpunt in de kop van Noord-holland.
[/quote]

Er is wel een officieel verkooppunt in Noord-Holland hoor ;) 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door