Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#602811
Zusje moet nog een herhalingsenting hebben voor de ziekte van weil (ze heeft 3 weken geleden de eerste gehad toen ze 16 weken was). Maar nu zit ze momenteel helemaal onder de bultjes en korstjes door onbekende oorzaak. Mn gevoel zegt dat ik nu nog even niet die enting moet laten zetten, maar, hoe lang mag er maximaal tussen die 2 entingen inzitten?? Ik bedoel, is er kans dat het niet werkzaam is als die booster te laat wordt gegeven?? Of maakt dat niets??
Door conleeuw
#602825
Jojo schreef: Zusje moet nog een herhalingsenting hebben voor de ziekte van weil (ze heeft 3 weken geleden de eerste gehad toen ze 16 weken was). Maar nu zit ze momenteel helemaal onder de bultjes en korstjes door onbekende oorzaak. Mn gevoel zegt dat ik nu nog even niet die enting moet laten zetten, maar, hoe lang mag er maximaal tussen die 2 entingen inzitten?? Ik bedoel, is er kans dat het niet werkzaam is als die booster te laat wordt gegeven?? Of maakt dat niets??
ik zou mij over de tussenpause niet zo druk maken, want als ze ziek is (al is het een huiduitslag) zou je zeker niet moeten enten. Is zij niet mischien in besmet water geweest?
Door Jojo
#602836
conleeuw schreef: ik zou mij over de tussenpause niet zo druk maken, want als ze ziek is (al is het een huiduitslag) zou je zeker niet moeten enten. Is zij niet mischien in besmet water geweest?
Ja, het zou kunnen dat ze daar op reageert, maar Joey heeft nergens last van terwijl die er meer in zit ???
De da heeft het gezien en die had het over puppypukkeltjes? of van de warmte/broei?
Ik weet het niet meer, ik geef haar sinds gister hepar sulphur d6 pilletjes. Hopenlijk helpt dat want ze heeft er wel jeuk van :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door