Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#600725
Ik heb geen idee of het kan en waarom het dan zo is, maar:
Sinds vorige week voer ik Joep en Joris laat op de avond. En dat is zo tussen 21.30 en 22.30 uur. Vanaf dat moment heeft Joep geen diarree of brij-ige ontlasting meer gehad. 1 dag (volgens mij zaterdag) heb ik ze om 19.00 uur (ofzo) gevoerd en toen had hij de volgende ochtend (en de nacht in huis) dus wel weer dunne poep.

Heb er al met een BP-lid over gebrainstormed en het lijkt wel alsof dit het Ei van Columbus voor Joep is. Echt waar, onze Joep heeft onvervalste harde droge barfkeutels!

Ik ben echt verschrikkelijk blij, maar houd wel een slag om de arm. Het is natuurlijk nog maar een korte tijd zo. Maar stel je toch eens voor...... :) :) :)
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#600749
Dat is goed nieuws!
Misschien dat hij, als hij slaapt en rust een betere spijsvertering heeft, doordat zijn lichaam dan niet met andere dingen bezig hoeft te zijn.

Maar het belangrijkste is dat het werkt.
Super! :D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#600793
Ja ik hoop het zo. Maar ik ben wel positief. Gisteravond heeft Joep (en Joris ook) een flinke lap pens gehad met daarna kipkarkas en vanochtend was zijn ontlasting werkelijk perfect. Nou van pens had Joep normaal echt drabberige poep, dus.....
Gebruikersavatar
Door Pauline
#601671
Nou er zit al een klein barstje in het ei..... :-\ :-\ :-\

Gisteravond heeft Joep gekookte runderlever, rundvlees en lamsribjes gehad en vanochtend had hij toch weer wat zachtere ontlasting op het laatst. Maar goed.... daar kan ik wel mee leven. Zolang het geen spuitpoep is!
Door Truus
#601687
Pauline schreef: Nou er zit al een klein barstje in het ei..... :-\ :-\ :-\

Gisteravond heeft Joep gekookte runderlever, rundvlees en lamsribjes gehad en vanochtend had hij toch weer wat zachtere ontlasting op het laatst. Maar goed.... daar kan ik wel mee leven. Zolang het geen spuitpoep is!
Misschien nog een laatste stuiptrekje van de narigheid ???. Hoop dat dit het laatste was.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door