Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Steph
#601125
Mijn teefje ligt een beetje open aan haar intieme deeltjes. Ik zie dat het een beetje geïriteerd is en wat rood zit, waarschijnlijk van de combinatie zwemmen (nat zijn) - warmte. Wat zou ik hier kunnen aan doen? Mijn Da is nog 2 dagen in verlof, maar ik kan mij als vrouw best wel voorstelln dat dit niet erg leuk moet zijn voor mijn hond...
Door Femke
#601221
Steph schreef: Mijn teefje ligt een beetje open aan haar intieme deeltjes. Ik zie dat het een beetje geïriteerd is en wat rood zit, waarschijnlijk van de combinatie zwemmen (nat zijn) - warmte. Wat zou ik hier kunnen aan doen? Mijn Da is nog 2 dagen in verlof, maar ik kan mij als vrouw best wel voorstelln dat dit niet erg leuk moet zijn voor mijn hond...
beetje calendula zalf opsmeren? Ik zou er niet meteen voor naar de DA gaan.
Door Steph
#601488
Ik zie dat het vandaag ook wat gezwollen zit en ze niet kan verdragen dat ik er naar kijk, moet ds echt wel ambetant zijn. Denk toch eens bij een Da van dienst langs tegaan.
Door Steph
#602078
Toch geweest naar de Da, ze heeft vaginitis, wat inderdaad kan voorkomen door in het water (vervuild ) te zwemmen, ze had ook beetje koorts. Nu 8 dagen antibiotica en hopelijk is ze dan terug in orde!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door