Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Magic
#598890
Ik geef sins kort energique nummer 4 , maar die vind ik zo apart ruiken
in vergelijk met enerique nr 1 en rodie.


Dit ruikt echt vreemd , iemand anders dat ook opgevallen?
Door Magic
#600108
ahhh ja dat is het natuurlijk..

Wat het ook is gister avond kwamen de dames met trap hek en al de kamer in gestuiterd toen ik met de etens bakken bezig was, dat is nog nooit gebeurt met de andere merken het is blijkbaar wel ergggg lekker.
Door Twiz
#600464
Ik vond het altijd wat muffer ruiken dan de nummer 1. Maar het werd ook graag gegeten.
Ik heb ook het idee dat het nog wat vetter/plakkeriger aandoet als de andere versie's.
Door Magic
#603414
[quote="Twiz"]
Ik vond het altijd wat muffer ruiken dan de nummer 1. Maar het werd ook graag gegeten.
Ik heb ook het idee dat het nog wat vetter/plakkeriger aandoet als de andere versie's.
[/quote]

Klopt als het ontdooit is zit een olie achtige vloeistof bij, dat heeft nr 1 niet.
Ze zijn er echt dol op grappig om te zien dat ook in kvv smaak verschil zit .
Door tt-tjes
#617813
[quote="Magic"]
Klopt als het ontdooit is zit een olie achtige vloeistof bij.
[/quote]
Ze doen er zalmolie bij.
Door tt-tjes
#617816
Klopt, staat er niet op. Ik heb daar een keer na toe gebeld om te vragen wat precies de samenstelling was, omdat ik iets zocht waar geen kip in zat.

Die vrouw vertelde toen dat er ook in nr. 4 kip in zat en ook zalmolie.
Door tt-tjes
#617828
Klopt, ik ken iemand die dit dus ook ging proberen, haar hond begon na een paar dagen langs het hekwerk te schuren.

Toen ze dit vertelde en ik haar zei dat ze er zalmolie in doen, ging bij haar een lichtje branden. :bulb:
Door charmed
#626199
Ik heb ooit eens energique voor pups gegeven, dat vond ik ook vreemd ruiken ;)

Is denk ik net wat je gewend bent.

Gr. jacqueline

[quote="Magic"]
Ik geef sins kort energique nummer 4 , maar die vind ik zo apart ruiken
in vergelijk met enerique nr 1 en rodie.


Dit ruikt echt vreemd , iemand anders dat ook opgevallen?
[/quote]
Gebruikersavatar
Door Dian
#633142
Citaat:
Wat raar dat dat niet op de site en op de verpakking staat,lijkt mij toch wel de moiete van het vermelden waard.Er zullen ook best honden zijn die nu juist dààr weer allergisch voor zijn.


Het staat zeker wel op de site vermeld. Deze tekst komt letterlijk van hun site: 

PRODUCTEN ENERGIQUE

Energique is leverbaar in 4 kwaliteiten, in kleurig bedrukte dozen van 600gr, 3 kg en grootverpakkingen van 12 kg.

In alle producten van Energique is zalmolie toegevoegd.


Misschien is de site dan recent aangepast?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door