Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door cantos
#599640
op dit moment krijgen mijn honden in de ochtend cb of duck 3 eten er goed van, alleen meneer heeft hier geen zin in dit is al een paar dagen zo, hij eet dan gewoon niet of een paar hapjes met zeer lange tanden.
kan het zijn dat hij last heeft van de warmte of wil hij dit gewoon de cb en duck niet meer
hij is vrolijk en actief en zijn ontlasting is goed
Door *Natasja*
#599645
Hier wordt ook regelmatig slecht gegeten, gisteravond heeft Benthe nog niet een kwart van haar maaltijd kippenekken op (en hetgeen ze gegeten heeft, kwam er voor de helft weer uit). Ik denk dat het met de warmte te maken heeft.
Door EstherVanPuck
#599646
Hier nog altijd veelvraten hoor, er blijft niets in de bak liggen.... Wel gisteren wat dunnere ontlasting bij Storm, waarschijnlijk van de warmte.
Door tieneke
#599763
Onze vorige hond weigerde het om ook maar 1 hap van de Duck te eten...zat ik mooi met een voorraad van 100 kilo :D :D
Hier eten ze trouwens niet met de warmte maar vreten ze! ;D ;D
En dat met temperatuurtjes van 37 graden ::)
Door chamourel
#599768
tja, hier ook een aantal moeilijk eters op het moment...... :-\
zal met de warmte te maken hebben........en in ons geval met de loopsheid :-\
Door cantos
#600040
[quote="chamourel"]

zal met de warmte te maken hebben........en in ons geval met de loopsheid :-\
[/quote]

met de loopsheid  kunnen ze dus minder of niet eten ::) weer wat geleerd.

Cantos is 10 maanden vraag me alleen af of hij dan wel aan zijn voeding per dag komt
Gebruikersavatar
Door Nitus
#600049
[quote="cantos"]
met de loopsheid  kunnen ze dus minder of niet eten ::) weer wat geleerd.

Cantos is 10 maanden vraag me alleen af of hij dan wel aan zijn voeding per dag komt

[/quote]

Dat haalt ie later dan wel weer in ;).
Door tieneke
#600270
[quote="cantos"]
met de loopsheid  kunnen ze dus minder of niet eten ::) weer wat geleerd.


[/quote]
Tinus eet ook minder op de hoogtij dagen van zijn zussie ;)
Door cantos
#600276
Cantos heeft vanavond ook niet echt goed gegeten, kopvlees een stukje en daarna overgegeven  toen weer opgegeten en de rest wilde meneer niet meer. :-\
Door tieneke
#600290
[quote="cantos"]
Cantos heeft vanavond ook niet echt goed gegeten, kopvlees een stukje en daarna overgegeven  toen weer opgegeten en de rest wilde meneer niet meer. :-\
[/quote]
Zal inderdaad met de warmte te maken hebben.
Door cantos
#606838
Het eten van meneer gaat niet van harte hij komt niet aanstormen van hoi eten nee
Het is maar afwachten of dat hij wil eten likt zijn bek wel af vanochtend duck gegeten
vanavond rundvlees met lever nou hij eet het niet ,
de lever daarna iets gebakken in stukken bij de rest van het vlees, roep meneer likt zijn bek af en eet zijn bak leeg, vliegt daarna naar buiten en begint met gras te eten,  het eten is er wel ingebleven iemand een idee :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door