Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
#599012
Ikijok heeft 1 oog waarvan het oogwit rood en geïrriteerd eruit ziet. Er komt veel snotterig spul uit (geel groenig)... IK ben al bezig met gekookt water, maar is dat voldoende? Moet ik een ander middel proberen? Of naar de da?

Rachel.
Door Mevroi Kruim
#599022
Ik zou het zeker met de beroemde Similasan 2 proberen. Lizzy zweert erbij en ik vind het zelf ook superspul. Werkt beter dan m'n dure hooikoortsdruppels.
Maar als het aanhoudt zou ik naar de da, het klinkt naar een bacterie-infectie en daar kun je beter voorzichtig mee zijn.
Door K&D
#599063
Volgens mij verkoopt de etos, of da drogist het ook. Daar heb ik het dit voorjaar nog gekocht.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#599182
Dit spul is echt een aanrader, heb het vandeweek hier ook op een ontstoken oogje gebruikt en dat was met een paar dagen over. Probeer de ampullen te krijgen, omdat een druppelflesje na openen maar één maand houdbaar is. Mijn flesje kan dus over 2 weken de kliko in terwijl er hooguit 20 druppels uit zijn en dat is toch wat zonde.
Door Malamoods
#599281
Angelique schreef: Dit spul is echt een aanrader, heb het vandeweek hier ook op een ontstoken oogje gebruikt en dat was met een paar dagen over. Probeer de ampullen te krijgen, omdat een druppelflesje na openen maar één maand houdbaar is. Mijn flesje kan dus over 2 weken de kliko in terwijl er hooguit 20 druppels uit zijn en dat is toch wat zonde.
Goede tip! Ik ga het morgenochtend kopen. Heb idd geïnformeerd en ze verkopen het ook bij de drogist hier...

Rachel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door