Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cathelijn
#598998
Jonas en Floor eten nog steeds goed hun eten nu, maar nu is er al 2 keer 's ochtends gespuugd (geen opeenvolgende dagen). Volgens mij 1 keer Floor en 1 keer Jonas. Dat doen ze anders nooit  ::)
Kan dit een effect van de warmte zijn? De ontlasting is wel goed, de eetlust na het spugen trouwens ook ;D
Gebruikersavatar
Door Miekie
#599196
warmte zou goed kunnen,de honden in ons asiel zijn ook wat meer aan't kotsen,dit tot grote vreugde van de evt. kennelgenoot,die krijgt ineens een lekker warm prakje voor z'n neus ;D je moet erg snel zijn met opruimen!
Volgens mij leidt teveel opwinding met dit weer wel snel tot kotsen
Laatst gewijzigd door Miekie op ma 24 jul 2006, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cathelijn
#599201
zou gewoon allemaal kunnen... snaaien, zwemmen en gewoon de warmte. Ben zelf ook niet superfit....
Ze eten het gelukkig niet van elkaar op ::)
Behalve dat ze me wakker maken als ze moeten kotsen, is het nog niet zo'n ramp. Ik hoop voor de honden dat het wat gaat afkoelen, maar als ik zo de berichten bekijk is het voorlopig nog niet aan de orde. :(
Door Jolly
#599229
ik hoop niet alleen voor de honden dat het gauw ff iets minder warm/broeierig wordt.
Ook voor ouderen en baby's is dit niet echt dragelijk meer.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door