Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Supermax
#595379
Was dus erg blij met mijn Albert Heijn want ze verkochten Rodi. Dus ik ingeslagen, van alles een beetje wat. Nu hebben ze gister dus de pens variant gekregen. Ten eerste zag het er al niet uit, leek net natgemaakt bordkarton ???, dus ik had al een beetje mijn twijfels erbij. Maar ok, ze hebben het opgegeten....

Vannacht begon Utah (de oudste) met overgeven, doet ie wel eens vaker dus ik dacht niets aan de hand. Vanochtend nieuw voer neergezet (geen pens) en ben naar het werk gegaan, kwam dus vanavond thuis: het voer was niet aangeraakt en overal lag overgeefsel :'(.
Hope lag heel zielig in haar mandje en is dus echt niet lekker. Heb dus van die kuipjes van sheba gehaald (sorry, maar daar doen ze nog steeds een moord voor), maar zelfs dat wou ze niet hebben :o.
Dus nu zit ik met een zielige poes, ik hoop echt dat ze opknapt. Maar Rodi- pens krijgen ze dus echt never nooit niet meer hier!!!
Beetje lang verhaal, maar ik moest het ff kwijt.
Groetjes,
Mieke

P.s.: Utah eet nu wel weer gewoon en Desi heeft nergens last van.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#595780
Het hoeft niet aan de rodi te liggen het kan gewoon stom toeval zijn, met dit weer heb je wel vaker datmens en dier ineens niet helemaal lekker zijn.
Door *Robin*
#595785
??? vreemd
al moet ik zeggen dat bailey ook echt geen rodi moest hebben hoor :-\
misschien kan je beter smuldier compleet kopen bij de c1000 ofzo
ik vind rodi echt VIES spul blegh Afbeelding
Door Francisca
#595897
Kan best van de warmte komen, dat spugen.
*Robin* schreef: ik vind rodi echt VIES spul blegh Afbeelding
Je moet het zelf ook niet eten :D
Door *Robin*
#595982
Francisca schreef: Kan best van de warmte komen, dat spugen.

Je moet het zelf ook niet eten :D
Neejoh ;D maar het stinkt zo en het ziet eruit als samengeperst oud papier :-\
Door Mevroi Kruim
#596313
Pens eten de katten hier ook niet, dat gaat naar de honden. Maar dat ze er zo ziek van worden lijkt me eerlijk gezegd niet, zal toch echt wel een virusje wezen.
Beterschap met de zielige zieke!
Door zurca
#596326
Die Rodi pens ziet er idd. niet uit..Maar hier vinden ze het wel lekker, zowel kat als hond. En ziek zijn ze er, gelukkig, nog nooit van geweest...

Sterkte hoor, ik hoop dat ze snel weer opknapt..
Door Supermax
#596739
Normaal hebben ze ook geen problemen met pens. Maar nu zijn ze dus alledrie ziekjes :'(. Open wel bij medisch een nieuw topic voor advies wat nu te doen...
Groetjes,
Mieke
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door