Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door casangio
#59493
Hallo BP leden,

Binnenkort is er de mogelijkheid tot het volgen van een workshop Bach Bloesem op 20 Maart a.s., iets voor fanatieke barfers?
Surf dan even naar de volgende link: www.ho-res.nl/index.html

Niets te danken, graag gedaan!

Gerard
Door ine
#59552
Alma, Gerard en CaSanGio schreef: Hallo BP leden,

Binnenkort is er de mogelijkheid tot het volgen van een workshop Bach Bloesem op 20 Maart a.s., iets voor fanatieke barfers?
Surf dan even naar de volgende link: http://www.ho-res.nl/index.html

Niets te danken, graag gedaan!

Gerard
Binnenkort?
Februari, Maart 2004!
Heb toch nog een mailtje gestuurd!
Wie weet, zijn er voldoende gegadigden voor een extra workshop!
Bedankt voor de Site, Gerard! ;)
Door Elvira
#59702
ik heb me op gegeven en de bevestiging gisteren thuis gekregen. De opbrengst gaat naar de stichting greyhounds in nood.

Elvira
Door avalon
#59805
Jammer dat ik dit nu pas lees. Ik had het wel iunterresant gevonden, maar juist dat weekend van 20 maart zit ik dus in disney resort parijs wat dan natuurlijk ook weer errug leuk is omdat het een kadootje is :D
Door ine
#60213
Renate, ik heb ze een mailtje gestuurd en in april willen ze bij voldoende deelname nog een workshop doen!
Dit was het antwoord:
"De workshop van 20 maart zit inmiddels vol, aangezien ik met kleine groepen werk (max 10 mensen) maar u kunt u op de wachtlijst laten zetten, in april zal waarschijnlijk weer een workshop georganiseerd worden. Datum wordt nog bekend gemaakt. Graag hoor ik van u of u op de wachtlijst wilt hiervoor.

Ik heb voor april inmiddels 2 aanmeldingen, bij 5 aanmeldingen gaat de workshop door.

Met vriendelijke groet"
Dus wie wil, direct reageren!
Helaas, april lukt mij niet.
Door ine
#60484
Nieuwe datum : 18-4-2004
Ik krijg het net door!
Wie wil, snel reageren! ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door