Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ornella
#594404
Sinds ik overgestapt ben naar kvv (en af en toe barf), heeft Yuma altijd alles met smaak opgegeten (wat vroeger echt niet het geval was). Maar in de laatste dagen, met deze hitte krijg ik er amper wat in. Wat hij normaal in een dag zou eten eet hij nu in bijna drie dagen.
Is het ook zo bij jullie?
Door Robian
#594413
Hier wordt alles nog met dezelfde vaart naar binnen geschept als altijd  :P
We houden de ramen en deuren potdicht overdag en dan wordt het bij ons max 25 graden in huis.
Ik kan me voorstellen dat de ene hond meer last heeft van de hitte als de andere hond.
#594436
Ook hier normale eters ;) Maar ook ik hoor veel mensen klagen dat de honden niet willen eten. Misschien het tijdstip verleggen. Zo eet Jesse alleen in de avonduren, de rest zou de hele dag door kunnen eten.
Door Marianne
#594475
Hier eten ze als vanouds, ze staan te springen als ik de bakken voor ze pak. Ik geef ze nu wel wat minder omdat ze ook een stuk minder beweging krijgen, i.v.m. de warmte.
groetjes Marianne
Door Audrina
#594704
M'n 2 teven zijn gewoon de wandelende klikobakken die ze altijd al waren en (vr)eten wat ze (vr)eten kunnen  :P Bij mijn reu is het wisselend, 's morgens eet ie meestal een paar hapjes "uit beleefdheid" en 's avonds gaat de bak meestal wel helemaal leeg en komt ie bedelen om meer.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door