Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Li@nne
#59077
Holmes en Shaggy kwamen op bezoek, erg gezellig!

De foto's tonen hun menu... ;)

Afbeelding
Totaalmenu van 5 barfende labjes genaamd Holmes, Shaggy, Boris, Amber en Damey!

Afbeelding
gepofte aardappelen met zure room...

Afbeelding
paté van 3 gekookte eieren,
3 rauwe eieren, roomboter, eierschillen
en een garnering van rauwe zalm...

Afbeelding
cake van gepureerde eendagskuikens met schapenvet
en een teentje knoflook

Afbeelding
kort geblancheerde bloemkool
op een bedje van schapenpens,
met een dressing van
hutten kase en gepureerde courgette

Afbeelding
en als nagerecht een regenboogforel
Gebruikersavatar
Door sylvia
#59081
hahahahaha ik kijk hier ik denk.....oooo lekker zeg :o
en dan lees je wat het is,vooral die bloemkool op dat bedje pens :-X :-X :-X ;D ;D ;D ;D

Maar als er nu perongeluk iemand de bp opsurft en deze topic leest denk ik toch dat diegene denkt....die lui hier sporen niet ;D ;D ;D ;D ;D
Door margreet
#59083
[quote="sylvia"]
hahahahaha ik kijk hier ik denk.....oooo lekker zeg :o
en dan lees je wat het is,vooral die bloemkool op dat bedje pens :-X :-X :-X ;D ;D ;D ;D

Maar als er nu perongeluk iemand de bp opsurft en deze topic leest denk ik toch dat diegene denkt....die lui hier sporen niet ;D ;D ;D ;D ;D
[/quote]

En? kan je ze dat kwalijk nemen ;D ;D ;D
Door geer
#59086
Ik ben echt heeeeeeel benieuwd hoe je die cake van eendagskuikens en schapenvet voor elkaar hebt gekregen... Ben bijna jarig, vandaar ;D
Door Li@nne
#59087
[quote="sylvia"]
Maar als er nu perongeluk iemand de bp opsurft en deze topic leest denk ik toch dat diegene denkt....die lui hier sporen niet ;D ;D ;D ;D ;D
[/quote]
Ow... wel dan????? wahahahahaha ;D ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door Li@nne op vr 27 feb 2004, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door avalon
#59093
dat feestmaal ziet er goed uit, maar na het lezen wat erin zit pas ik toch, geef mijn portie maar aan fikkie ;D

Denk trouwens wel dat avalon en angie graag komen eten ;)
Door Li@nne
#59100
[quote="geer"]
Ik ben echt heeeeeeel benieuwd hoe je die cake van eendagskuikens en schapenvet voor elkaar hebt gekregen... Ben bijna jarig, vandaar ;D
[/quote]
Men neme 2 kilo kuikens, en malen deze in de vleesmolen :-X smelt dan een stuk schapenvet in een pannetje, pers een teentje knoflook. Doe er wat tarwebloem door tot het geheel wat steviger wordt.

Meng alles goed doorelkaar met een mixer. Giet alles in een geoliede cakevormen plaats het geheel dan een half uurtje in een oven van 175 graden
Succes ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Yorick
#59199
[quote="Mayka"]
Mayka vraagt wanneer ze ook eens bij jullie mag komen eten??? ;D

[/quote]

Yorick en Lenka ook hoor! Wat een menu zeg! Fantastisch!! Heb je er een patent op genomen of mag ik dit ideetje van je stelen?
Door Mister T
#59201
Tjeeeeeeeeeeeee,wat een luxe maaltijd !!!!!! ;D Doe je dit elke dag zo??????En krijgen ze alles ook op verschillende bordjes geserveerd? ;)
Maar mijn complimenten hoor,als ik dit zie,maak Ik me er wel met een Jantje van Leiden vanaf :-\
Laatst gewijzigd door Mister T op za 28 feb 2004, 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Li@nne
#59263
[quote="Yorick"]
[quote="Mayka"]
Mayka vraagt wanneer ze ook eens bij jullie mag komen eten??? ;D

[/quote]

Yorick en Lenka ook hoor! Wat een menu zeg! Fantastisch!! Heb je er een patent op genomen of mag ik dit ideetje van je stelen?
[/quote]
hahaha steel maar hoor ;) Als ik met mijn recepten nog meer honden gelukkig kan maken is dat voldoende voor mij ;D
Door Li@nne
#59264
[quote="pam"]
En krijgen ze alles ook op verschillende bordjes geserveerd? ;)[/quote]
Ja zeker, ieder zijn eigen bord ;D maar wel eerlijk gedeeld :D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door