Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door aliesalgra
#59368
Er komen ineens heel veel reclames van brokken o.a Eukanuba,frolic en pedigree. Stappen veel mensen ineens over op vers???? Verkopen die domme brokken fabrikanten te weinig? ;) ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#59371
Ja, dat zal het zijn! ;D ;D ;D
Ze denken vast: Die Barfplaats is op weg naar de 700 leden :o Dat gaat fouhout!
Door Jose
#59373
Ja klopt ook gezien das volgens mij sinds de gruwel beelden van kassa.
Door Lizzy
#59375
[quote="Sonja"]
Ja, dat zal het zijn! ;D ;D ;D
Ze denken vast: Die Barfplaats is op weg naar de 700 leden :o Dat gaat fouhout!
[/quote]

;D ;D ;D
Door K@rin
#59443
[quote="*Alies*"]
Er komen ineens heel veel reclames van brokken o.a Eukanuba,frolic en pedigree. Stappen veel mensen ineens over op vers???? Verkopen die domme brokken fabrikanten te weinig? ;) ;D
[/quote]

Is wel frappant, dat nu ineens Eukanuba ook met zo'n TV-reclame is gekomen, NADAT één van de "grote" verkopers overgestapt is van Pedigree naar Eukanuba ......
Ik vind het toch zo ongeloofwaardig, wanneer ik hem nu op Show bij die andere "kraam" zie staan ....
Door Erna
#59560
[quote="Karin & Pyrs"]
[quote="*Alies*"]
Er komen ineens heel veel reclames van brokken o.a Eukanuba,frolic en pedigree. Stappen veel mensen ineens over op vers???? Verkopen die domme brokken fabrikanten te weinig? ;) ;D
[/quote]


Is wel frappant, dat nu ineens Eukanuba ook met zo'n TV-reclame is gekomen, NADAT één van de "grote" verkopers overgestapt is van Pedigree naar Eukanuba ......
Ik vind het toch zo ongeloofwaardig, wanneer ik hem nu op Show bij die andere "kraam" zie staan ....

[/quote]Bedoel je Jan van Vliet? Die is toch alweer weg bij de Euk???
Laatst gewijzigd door Erna op zo 29 feb 2004, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door avalon
#59803
ja laat de hond het maar nier horen ;D frolic is vernieuwd... (nu nog meer troep om langer vers te blijven).

De dentastick voor het reinigen van het gebit 60% schoner gebit ( bij vers is dat 100% misschien een reclame filmpje waard).

En de euk reclame vindt ik mooi gemaakt, maar jammer dat er de naam euk in voorkomt en er geluid bij zit, was anders een leuk filmpje

Als mijn hond mag kiezen tussen vers en brok, gaat eerst die bak vers leeg en de brok erachteraan ;D (merk maakt niet uit)
Door K@rin
#59826
[quote="Erna"]Bedoel je Jan van Vliet? Die is toch alweer weg bij de Euk???
[/quote]

Is dat zo ???
Dan loop ik achter ;)

en weet je ook waar die nu weer naartoe is ?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#59853
[quote="Karin & Pyrs"]
[quote="Erna"]Bedoel je Jan van Vliet? Die is toch alweer weg bij de Euk???
[/quote]

Is dat zo ???
Dan loop ik achter ;)

en weet je ook waar die nu weer naartoe is ?
[/quote]
Zal vast niet naar een vers merk zijn .
Door Erna
#59880
[quote="Karin & Pyrs"]
[quote="Erna"]Bedoel je Jan van Vliet? Die is toch alweer weg bij de Euk???
[/quote]

Is dat zo ???
Dan loop ik achter ;)

en weet je ook waar die nu weer naartoe is ?
[/quote]

Ik zal nog eens informeren maar volgens mij heeft de Euk een aantal buitenpost medewerkers eruit gegooid waaronder Jan van Vliet. Dit heb ik een aantal maanden geleden al gehoord.
Door Ollie
#59910
[quote="*Alies*"]
Brokken is gewoon troep!
[/quote]

Ja, maar wat is het vreselijk moeilijk om mensen daar van te overtuigen zeg! :(
Door jeanne
#60087
[quote="Ollie"]
[quote="*Alies*"]
Brokken is gewoon troep!
[/quote]

Ja, maar wat is het vreselijk moeilijk om mensen daar van te overtuigen zeg! :(
[/quote]
Een collega van Jan vroeg wat wij voor een brokken geven aan onze hond. Hij weet dus dat ik trimster ben en er misschien meer verstand van heb. Ze krijgen over een paar weken een duitste herder pup. Nou, het antwoord van Janneman was kort en krachtig: GEEN!
Dus die collega word nieuwsgierig, wat geven jullie dan?
Gewoon vlees, zegt Jan, ik zal mijn vrouw wel om wat info vragen want die heeft er veel meer verstand van. Maar brokken is troep hoor, dat moet je niet gaan voeren!
Die Janneman toch :-*
Door Ollie
#60106
[quote="jeanne"]
[quote="Ollie"]
[quote="*Alies*"]
Brokken is gewoon troep!
[/quote]

Ja, maar wat is het vreselijk moeilijk om mensen daar van te overtuigen zeg! :(
[/quote]
Een collega van Jan vroeg wat wij voor een brokken geven aan onze hond. Hij weet dus dat ik trimster ben en er misschien meer verstand van heb. Ze krijgen over een paar weken een duitste herder pup. Nou, het antwoord van Janneman was kort en krachtig: GEEN!
Dus die collega word nieuwsgierig, wat geven jullie dan?
Gewoon vlees, zegt Jan, ik zal mijn vrouw wel om wat info vragen want die heeft er veel meer verstand van. Maar brokken is troep hoor, dat moet je niet gaan voeren!
Die Janneman toch :-*

[/quote]

Nou, het zal mij benieuwen, of hun nu ook vlees gaan geven! ;Dhahaha ja die janneman! ;D
Door Jolly
#60205
nou Peter is ook zo ineens gewoorden hoor, nog niet helemaal fanatiek (dat hoeft ook niet van mij) maar wel zo dat men dat wel ff weet.

Mijn ouders hebben zo'n verschil in chasey gezien, dat vooral mijn moeder haar best doet om de hond van der baas ook op een complete vers vlees voeding te krijgen
het liefste natuurlijk BB, want dat kent ze van mij en ze weet dat dat in hoogvliet wordt gemaakt en verkocht, dus dat is niet zover.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door