Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door chellie
#590971
Pica is onze eerste hond, en ben eens begonnen met lezen op internet wat nou een goede voeding is...logischerwijs (zo zit dat er nou eenmaal in gebakken) ging ik op zoek naar brokken...toen ik eenmaal had gelezen over kvv ben ik dat gaan kopen de eerste weken alleen in het weekend, maar nu krijgt ze het full-time..(ook maar gelijk een 2e hands vriezer gekocht ;))Ze vindt het heerlijk maar wil toch dat ze ook iets te kauwen moet hebben (wat dus niet binnen 10 sec op is),heb ik vanmiddag al de eerste barf (hopenlijk) lekkernijen besteld :P...kippennekken en eendennekken...vind het ook best eng om te geven,maar de duidelijke uitleg op dit forum maakt mij zeker genoeg om er aan te beginnen, kan niet wachten!!

Ik heb alleen nog een vraag, hoe lang kun je vlees nou gemiddeld in de vries bewaren?
Door chellie
#591200
dank jullie voor de antwoorden, vlees voor eigen gebruik bewaar ik eigenlijk ook niet veel langer dan 3 maanden, maar was benieuwd hoe lang het gemiddeld bewaard wordt....

ik vind het ook heel leuk dat ik een soort van part time ga barfen...echt in het begin toen ik er eerst van hoorde 'barfen' ik dacht die zijn niet goed... :o en dacht nou dat ga ik echt niet doen, doe wel alleen kvv...maar wil het toch wat echter gaan aanpakken... ;) volgende week komen de eerste nekjes..... :D
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#591607
[quote="chellie"]

ik vind het ook heel leuk dat ik een soort van part time ga barfen...echt in het begin toen ik er eerst van hoorde 'barfen' ik dacht die zijn niet goed... :o en dacht nou dat ga ik echt niet doen, doe wel alleen kvv...maar wil het toch wat echter gaan aanpakken... ;) volgende week komen de eerste nekjes..... :D
[/quote]
Ja leuk he?Toen ik voor het eerst erover las dacht ik ook ::)!
Maar nu vind ik het zo leuk dat ik full-time Barf ;D
Door Happy Tail
#591688
leuk toch dat een hond nu echt zijn gebit kan gebruiken waarvoor het bedoeld is. n voor je het weet kan je je niet meer indenken ooit met een slaapdronken kop brokkies in een bak gegooid te hebben ;D

ik haal meestal voor een week of 5-6 aan vlees voor Baya dan is de bodem weer in zicht. zou zelf ook hooguit iets een maand of 3 bewaren
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door