Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door hiram
#588454
kent er iemand een suc6vol middeltje tegen traanstrepen want ik krijg ze bij mijn witte boxer maar nietweg.
Door Lizzy
#588626
Mijn ervaring is dat ik de strepen nergens mee weg heb kunnen halen, maar dat de strepen zijn verdwenen omdat Pinkel d'r ogen niet meer traande (na Similasan Nr 2 gebruikt te hebben).
Gebruikersavatar
Door sylvia
#588667
Wat je daarbij kunt doen is de plek waar het traanvocht langs loopt dagelijks goed in de vaseline zetten zodat het vocht niet in de haren kan trekken.
Door truus-
#588901
Baby schoonmaakdoekjes van de C1000. Elke dag mee schoonmaken en dat wel paar weken volhouden weg traanstrepen/
Gebruikersavatar
Door Binno
#589262
Er bestaan speciale producten voor.
De 'oogverzorger van Jean Peau' is daar bvb ook goed voor, maar je moet het dan wel bijna dagelijks gebruiken.
Je kan het ook gewoon gebruiken om de oogjes te spoelen.
Gebruikersavatar
Door Cherry
#589759
[quote="Binno"]
Er bestaan speciale producten voor.
De 'oogverzorger van Jean Peau' is daar bvb ook goed voor, maar je moet het dan wel bijna dagelijks gebruiken.
Je kan het ook gewoon gebruiken om de oogjes te spoelen.
[/quote]

Dat product gebruik ik ook voor Scully, eerst spoelen en daarna een beetje vaseline,na een week kan je het verschil al heel goed zien.
Laatst gewijzigd door Cherry op wo 12 jul 2006, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ginny
#589887
bij mijn eb gebruikte ik een heel klein beetje sudocreme, en dan goed insmeren, zo bleef haar huid lekker droog en werden de strepen ook niet zo donker bruin.

groetjes, simone
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door