Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door senadance
#587854
heb net 18!kilo schitterend paardevlees gekocht , mager en kleingesneden, van biefstuk tot sudderlappen, voor 1.25 € per kilo!!

hoe ga ik het verdelen of beter gezegd met wat mixen om een goede verhouding te krijgen (zeker een stomme vraag van mij, maar....tja...)
::) ::) ::) ::)
de hondjes zuller ee zowiezo van smulle :P :P
Laatst gewijzigd door senadance op di 11 jul 2006, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#587889
[quote="senadance"]
heb net 18!kilo schitterend paardevlees gekocht , mager en kleingesneden, van biefstuk tot sudderlappen, voor 1.25 € per kilo!!

hoe ga ik het verdelen of beter gezegd met wat mixen om een goede verhouding te krijgen (zeker een stomme vraag van mij, maar....tja...)
::) ::) ::) ::)
de hondjes zuller ee zowiezo van smulle :P :P
[/quote]


Zeker een stomme vraag je verdeeld het gewoon zo een kilo of 9 in jouw vriezer en de rest in de mijne , niet zo moeilijk toch 8)
Door Tineke *
#587905
Da's niet eerlijk,ik dacht dat ik goedkoop uitwas met 2.00 euro de kilo.
Maar ze krijgen het bij mij gewoon als hele maaltijd.En ik geef er niks bij,de andere maaltijd is dan bot/vlees.

Tineke
Door senadance
#588110
gfossie wat een hebers daar,

In hellevoetsluis als het paardevlees in de aanbieding is ,Het "afval"zijn dan de zogenaamde paardesnippers, en de rest van die mooie stukken is biefstuk en sudderlappen net een dag voor afloopdatum
wil wel meer kopen hoor als ze het hebben moeten jullie het komen ophalen. Zeg het maar ;D ;DDoe het met liefde voor jullie.
Laatst gewijzigd door senadance op di 11 jul 2006, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#588113
[quote="senadance"]
gfossie wat een hebers daar,

In hellevoetsluis als het paardevlees in de aanbieding is ,
wil wel meer kopen hoor als ze het hebben moeten jullie het komen ophalen. Zeg het maar ;D ;D
[/quote]
Aansluiten in de rij allemaal ;D ;D
Door senadance
#588118
[quote="sylvia"]
Zeker een stomme vraag je verdeeld het gewoon zo een kilo of 9 in jouw vriezer en de rest in de mijne , niet zo moeilijk toch 8)
[/quote


;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D[/quote]
Door Suzanne
#588280
eh.. ik zou een deel zelf opeten?
Ervan uitgaande dat het gewone normale voor mensen geschikte paardedelen zijn?
Bij mij in de vriezer hoeft het niet ;-) want Merlijn lust geen paard ;-(

Groetjes,
Suzanne
Door Boefke
#588402
Jemig :o Ik kan hier soms paardenvlees krijgen (maar niet voor die prijs :P) en geef dat met geitenribben. Maar daar moet je dan wel 18 kilo van hebben ;D Dat zijn zo'n eh... 12 geiten ??? :-X
Gebruikersavatar
Door sylvia
#588428
[quote="senadance"]
gfossie wat een hebers daar,

In hellevoetsluis als het paardevlees in de aanbieding is ,Het "afval"zijn dan de zogenaamde paardesnippers, en de rest van die mooie stukken is biefstuk en sudderlappen net een dag voor afloopdatum
wil wel meer kopen hoor als ze het hebben moeten jullie het komen ophalen. Zeg het maar ;D ;DDoe het met liefde voor jullie.
[/quote]

Ik wil het wel komen halen hoor
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door