Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#587647
Nadat ik alles geprobeerd heb, van verschillende pijnstillers tot eindeloze DA bezoeken, hebben wij besloten met onze ouwe naar Duitsland te gaan naar Dr. schulze voor goudacupunctuur.
Boy loopt al sinds 2 maanden mank met zijn linkervoorpoot, het gewricht is niet warm en niet gezwollen maar hij heeft veel last ervan, waarschijnlijk slijtage.
Enfin, verder is hij vrolijk en heeft nog plezier in zijn leven, dus waarom niet deze kans grijpen en proberen??
Aaan zijn achterhand is hij twee keer geopereerd
( twee kunstkniebanden beide waren afgescheurd)
daar zijn eigentlijk niet al te veel problemen alhoewel hij ook niet meer zo stevig staat aan de achterkant.
Nadat ik ook heel veel positieve berichten heb gelezen over Dr Schulze en zijn behandelingsmethode gaan wij ervoor.

8 Augustus om 15.00 uur is het zover. Wel drie uur rijden maar met een lekker matras achter in onze grote auto en de air condition aan moet het lukken.
Laatst gewijzigd door senadance op di 11 jul 2006, 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Netty
#587655
ik hoop dat het werkt,
al zou je naar timboektoe moeten rijden.......als het maar werkt :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#587661
Is er toch nog een nederlander die met goud thuis gaat komen vanuit Duitsland ;D

Ik ga voor je duimen dat het een positieve uitwerking zal hebben bij grote Boy :D
Door senadance
#587666
grapjas! ;D!!!

Klaus ( mijn man) vindt het een goed idee, zoals jullie weten is hij duits!!!

toen ze verloren heb ik hard geroepen Klaus Raus! :o :o!!


ach hij heeft een goed gevoel voor humor!! :D
Door senadance
#587668
Netty schreef: ik hoop dat het werkt,
al zou je naar timboektoe moeten rijden.......als het maar werkt :D
juist, zou ik ook doen voor mijn lieverd!!!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#587686
senadance schreef: grapjas! ;D!!!

Klaus ( mijn man) vindt het een goed idee, zoals jullie weten is hij duits!!!

toen ze verloren heb ik hard geroepen Klaus Raus! :o :o!!


ach hij heeft een goed gevoel voor humor!! :D
Scheelt natuurlijk dat hij al een week eerder "nach Hause" kon roepen ;D ;D
Door Lizzy
#587743
Is er toch nog een nederlander die met goud thuis gaat komen vanuit Duitsland ;D
Proest ;D ;D!!!

Maar Sena, onwijs veel succes. Ik vind het een goed besluit. En nou duimen dat het ook voor Boy goed gaat werken!!
Door petrap
#588114
O Sena, ben zo benieuwd, ik heb het ook nog steeds in gedachten voor Viento. Kunnen wij niet gelijk mee rijden :D?
Door senadance
#588130
[quote="petrap"]
O Sena, ben zo benieuwd, ik heb het ook nog steeds in gedachten voor Viento. Kunnen wij niet gelijk mee rijden :D?
[/quote]

Tuurlijk!!!! waarom niet, maak ook dan voor die dag een afspraak!!!!Je weet Boy kan alleen geen andere reu uitstaan,maar mischien lossen we dat anders op, zeg het maar ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door