Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door missy
#586001
hoi...ik heb een vraag.....

wat doet chlorella bij katten en wat is de dosering ervan per dag?

ik slik het zelf ook en ben er heel tevreden over , maar heb gehoord dat je katten er ook van op knappen....

alvast bedankt
Door missy
#586538
ik weet dat het goed voor de darmen is , maar het schijnt ook goed te werken tegen infecties in keel , luchtwegen ed...

EN hoeveel geef je dan per dag?

het is omdat mijn katten niet echt ziek zijn, maar het zijn de kleine dingetjes en geef leiver wat homeopathisch dan gelijk naar de dierenarts te rennen....
Door *Robin*
#587597
missy schreef: ik weet dat het goed voor de darmen is , maar het schijnt ook goed te werken tegen infecties in keel , luchtwegen ed...

EN hoeveel geef je dan per dag?

het is omdat mijn katten niet echt ziek zijn, maar het zijn de kleine dingetjes en geef leiver wat homeopathisch dan gelijk naar de dierenarts te rennen....
wat is de normale mensen hoeveelheid?
Door Jojo
#588862
Ik denk dat chlorella bij katten hetzelfde doet als bij mensen en honden ;)
Ik geef mn honden en mn katten regelmatig wat chlorella poeder door het eten. Niet als reinigingskuur, maar meer onderhoudsdosering zeg maar.
Ik heb er een klein maatschepje bij gekregen en ik geef mn volwassen hond (11 kilo) daar een afgestreken lepeltje per keer van, de pup iets minder dan de helft en de katten ook zoiets. Dat steekt niet zo nauw naar mijn idee ;)
Door Lizzy
#590321
Even copieren wat Ron hierover geschreven heeft:

Mbt dosering, voor volwassenen (60-80 kilo) geldt dosering van 3-5 gram dus ik zou voor een dier gewoon het gewicht omrekenen.

Voor een kat komt dat neer op......... heeeeel weinig. Het steekt niet zo heel nauw, dat ben ik wel met Jojo eens, maar ik zou ook niet teveel geven. Gewoon, 1 tabletje of een flintertje poeder.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door