Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door avalon
#5865
Is het mogelijk om ergens een cursus diervoeding te volgen die niet gesponsord wort door een brokken fabrikant of aanhangers daarvan? ???
Door Paul_Barte
#5866
Eigenlijk niet  :-/

Dibevocursus in Barneveld is een mogelijkheid maar beslist NIET vrij van vooroordelen.
Door SHIVA
#5867
Is het mogelijk om ergens een cursus diervoeding te volgen die niet gesponsord wort door een brokken fabrikant of aanhangers daarvan? ???
dat doen we hier toch al
alleen duurt het iets langer voor je alles door hebt en je hoef geen examen af te leggen  ;) gr shiva
Door sylvia
#5869
dat doen we hier toch al
alleen duurt het iets langer voor je alles door hebt en je hoef geen examen af te leggen  ;) gr shiva
;D ;D ;D ;D ;D
Door avalon
#5870
Ik heb hier idd al een heleboel geleerd en veel goedkoper dan de opleiding in barneveld, daar schrok ik wel van :o Ook heb ik al veel aantekeningen gemaakt hier en dingen die ik interresant vind print ik uit om later nog eens te lezen. En ondertussen wacht ik op het boek van lizzy natuurlijk. Ik vind het werkelijk top dat ze zoveel vertaald. :D
Door oebaya
#5871
Misschien wil de diergeneeskundige faculteit van Gent je de colleges over voeding laten bijwonen. Daar schijnen ze er nog een echte professor voor te hebben, maar wat die vertelt? ??? ???
Door avalon
#5872
Toen ik 10 jaar geleden mijn diploma pensoinhouder gehaald heb, zat daar ook wel wat van voeding bij, maar niets over vers :(. Verder heb ik een aantal boeken waar ook over voeding wordt gesproken, maar niet over vers. :( In deze boeken worden geen merken genoemd. Volgende week als ik op vakantie ben ga ik het een en ander uitpluizen of er werkelijk geen boek is waar ook iets over vers instaat. Bij de opleiding voor hondentrimster gingen ze ook niet echt over vers bij het onderdeel voeding.
Door Nelly
#5873
Toen ik 10 jaar geleden mijn diploma pensoinhouder gehaald heb, zat daar ook wel wat van voeding bij, maar niets over vers :(. Verder heb ik een aantal boeken waar ook over voeding wordt gesproken, maar niet over vers. :( In deze boeken worden geen merken genoemd. Volgende week als ik op vakantie ben ga ik het een en ander uitpluizen of er werkelijk geen boek is waar ook iets over vers instaat. Bij de opleiding voor hondentrimster gingen ze ook niet echt over vers bij het onderdeel voeding.
In de oude boeken van Toepoel, "Onze honden", en "Toepoel's hondenenceclopedy" komt vers nog aan de orde. Toepoel haalt daarin vooral vaak prof. Donath aan. Hoe het in de nieuwe Toepoel-enceclopedy zit, weet ik niet, die heb ik niet.
Door oebaya
#5874
In de oude boeken van Toepoel, "Onze honden", en "Toepoel's hondenenceclopedy" komt vers nog aan de orde. Toepoel haalt daarin vooral vaak prof. Donath aan. Hoe het in de nieuwe Toepoel-enceclopedy zit, weet ik niet, die heb ik niet.
Mijn Toepoel is de 12e druk, weet niet welke druk jij hebt, maar daar staat een uitgebreid vleesverhaal en wat er verder bij gegeven moet worden, maar er staat ook:
'De tendens om de hond zorgvuldig uitgebalanceerde complete voeders te verstrekken wordt steeds sterker. Met de huidige technieken is deze wijze van voeding betrouwbaar en het goedkoopst, hoewel de smakelijkheid (subjectief) varieert en de maaltijden voor de hond wat eentonig worden'.
Alhoewel het niet expliciet wordt gezegd, want ook vers vlees is compleet, vermoed ik toch dat hier op brokken wordt geduid.
Door Nelly
#5875
Kweenie welke druk ik heb, zou ik 'm erbij moeten pakken, niet zo'n zin in nu, en de regel die jij aanhaalt kan ik me zo ook niet herinneren. Zal morgen 'ns kijken, oké?
Door sylvia
#5876
ik heb toepols negende druk en daar wordt over voeding gesproken ,voeding zijnde vlees oud bruin brood gekookte groenten en suplementjes  ;D volgende week dames en heren zal ik het geheel voor jullie overtypen kunnen we gaan vergelijken wat er per druk veranderd is in de toepols  ;D ;D
Door sylvia
#5879
Trouwens moet jij nietAfbeelding, je had morgen toch een show ???
ja ik moet en ik ga trusteeeeeeeeeeeeeeeee ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door