Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#587148
Joehoeeeeee ik ben echt heel blij..... Joris eet groente!!!!! Met smaak en zonder problemen of mutsen!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

En dat betekent dat ik dus niet meer met CB en extra groente hoef te fröbelen, maar gewoon heerlijke brokken rundvlees gemengd met groente geef!!!

En dat betekent ook dat de jongens op hun normale portie groente in de week uitkomen. 30 gram per dag, dus 10% groentemix in de week.

Nu geef ik het wel extra...., maar het lijkt me niet dat ze daar dik van kunnen worden, toch?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#587153
HOERA!!!!!! Gefeliciteerd met deze overwinning :D ;D hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen?

Van groente kan je amper dik worden, dus je mag gerust wat extra geven (als hij het dan nog maar wel wil eten).
Laatst gewijzigd door Nitus op ma 10 jul 2006, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#587164
Hoe ik het voor elkaar heb gekregen.... geen idee! ::) ::) ::) ??? Ik heb hem gewoon iedere keer groente met vlees aangeboden dat hij erg lekker vindt (rundvlees, veulenvlees, gekookte runderlever). En nu gaat het er dus wel goed in.

Ik bedoel met extra: ze krijgen 300 gram per dag en daarbovenop nog 30 gram groente. Dus eigenlijk 330 gram per dag. Maar eerlijk is eerlijk, ze krijgen ook weleens 250 gram per dag.
Door Lizzy
#587174
Wauw hee, goed zeg! Nee hoor, maak je geen zorgen, die 330 is prima! Zo is groente gewoon een extraatje!
Door Malamoods
#587216
Kijk, de aanhouder (de echte tekkelbaas ;D) wint! Maak maar een vreugde dansje, want dat is het zeker waard! Ik weet niet wie ik meer moet bewonderen: hond of baas. Jullie zijn allebei grensverleggend bezig geweest! Pauline, wat heb jij engelengeduld!

Rachel.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#587401
Wat goed, zeg, dat het uiteindelijk is gelukt! Verstandige hondjes. ;)

Ik geef de groentemix ook extra, volgens mij zitten er nauwelijks calorieën in, zodat ik het niet verminder op het normale eten.
Door cantos
#587405
wat fijn, gefeliciteerd wat fijn dat Joris nu ook lekker groente eet.
in ieder geval een mooie overwinning.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door