Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door K@rin
#586502
dat iemand op mijn advies in gaat ...
Ik heb ze het dichtsbijzijnde verkooppunt + bijbehorende informatie van CB doorgeven in de hoop, dat ze daar naartoe gaan ........

Ze hebben een Newfoundlanderpup van bijna 8 weken opgehaald en het volgende voedingslijstje meegekregen :

's morgens pap (Brinta), volle melk + met oud brood
's middags vlees met oud brood
begin avond vlees met oud brood en groente
's avonds laat vlees met oud brood.

Het vlees is gewoon enkelvoudig rundvlees of kip, gaar gekookt
Bovenstaand moet ze de komende 10 dagen geven, daarna overstappen op een goede brok, zoals Hills of Eukenuba ..........

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Laatst gewijzigd door K@rin op zo 09 jul 2006, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cin
#586957
[quote="Tinker"]
Lekkere fokker dan waar die hond vandaan komt.Oud brood,haha tis toch geen pony?Ik hoop ook dat ze je advies aannemen.Ja joh,je hoort soms verhalen waar je oren van klapperen. :-\
[/quote]

idd verschrikkelijk zeg...
Maar paarden en pony's mogen ook geen brood hoor, geen oud brood en geen vers brood!
Kunnen ze verstoppingen van krijgen, en brood is meestal met dierlijke vetten gemaakt en daar zijn de darmen van paarden niet op ingesteld...kunnen ze niet verwerken... is rotzooi voor hun
Maar dit even geheel offtopic (behalve voor mensen die paarden hebben ::) )
Door Happy Tail
#587316
tja er zijn nog steeds van die mensen die denken dat een pup moet opgroeien op witbrood en melk.
ik wil dus al helemaal niet denken wat het teefje als "goede" voeding heeft gekregen tijden dracht en zoogperiode.......want dan heeft het upppeduppie toch echt een behoorlijke inhaalslag te maken

hier hopen we met je mee!!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#587444
Nou ik hoop ook dat die iemand op jouw advies ingaat. Sjongejonge zeg dat fokkers nog zulke adviezen durven te geven: brinta, melk, oud brood en vlees... tsss ::).

Weet je al iets meer ondertussen?
Door K@rin
#587578
[quote="Nitus"]
Nou ik hoop ook dat die iemand op jouw advies ingaat. Sjongejonge zeg dat fokkers nog zulke adviezen durven te geven: brinta, melk, oud brood en vlees... tsss ::).

Weet je al iets meer ondertussen?
[/quote]

Nee, ik weet verder niets.
Ik hoop, dat ze CARNIBEST is gaan halen.
Verder bemoei ik me er ook niet mee en moeten ze hun eigen keuze maar maken .......
Ik heb ze mijn mening verteld en dan moeten ze zelf maar zien, of ze daar iets mee doen.
STEL dat die hond toch problemen krijgt op KVV, dan weet ik zeker dat ik het me hele leven moet aanhoren, dat ze toch maar naar de fokker hadden moeten luisteren ::) ::)
Door Remke
#588253
Jeetje... Wat moet een pup in hemelsnaam met brood, Brinta en melk? Te gek voor woorden, de pup komt niet echt van een brood maar Brintafokker...
Wat een beroerde start heeft zo'n pup dan. Triest....

Maarja ik hoop ook dat ze iig lekker aan de CB gaat!

(Op het Chihuahua forum zitten de baasjes elkaar te verkondiogen dat je kip iig 1 UUR moet koken zodat je hond het rustig kan opeten... ??? )
Laatst gewijzigd door Remke op di 11 jul 2006, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cin
#588661
[quote="Tinker"]
Ik heb al 26 jaar pony's en die eten toch iedere dag een lekker boterhammetje hoor(geen wit en ook geen vers brood) :P
[/quote]

Mijn vorige hond is 13 jaar geworden op brok ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door