Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Annick
#584364
Hoi ,

Hoelang voor jullie hondjes eten zetten jullie het versvlees uit de koelkast met deze warmte ,
Te koud geven is niet goed dacht ik .


Annick .
Door Jolly
#584375
Ik haal 's avonds het eten voor de volgende dag eruit, dat zet ik op de koelkast en zet dat 's ochtends meteen weer in de koelkast ( het is dan ontdooit).
Meestal haal ik het er zo'n 1 uurtje van te voren weer uit.
Gebruikersavatar
Door Miekie
#584397
Ik laat het ook niet lang buiten de koelkast staan en volgens mij vinden ze het best oke om iets kouds te eten met dit weer,ze lijken er geen last van te hebben.Ik geef ze ook wel eens een ijsblokje,vinden ze heerlijk ;)
Door *wendy*
#584633
Ik haal de avond ervoor, net voor het slapen gaan, de maaltijden van de volgende dag eruit. In een bak op de koelkast.
Dan 's ochtends (om 6 uur) zet ik het in de koelkast. En ze krijgen het bij mij altijd rechtstreeks uit de koelkast.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#584910
Hier gaat het ongeveer 12 uur voor de maaltijd uit de vriezer in de bakken op het aanrecht, leg er wel een bord op zodat er geen vliegen bij kunnen. Ik bewaar het dus niet in de koelkast. :-\
Door Mevroi Kruim
#584967
Hier ook, en soms is er wel eens een stukje bevroren, dat gaat ook op en nooit problemen.
Nou heb ik wel honden met gietijzeren binnenkanten, met name Tara kan echt alles hebben, als die een keer kotst is er echt wat mis. Zunig tiepje ;D
Door tieneke
#586057
Ik haal het bijtijds uit de vriezer en laat het gewoon op het aanrecht ontdooien,vliegen heb ik niet in de keuken dus niets aan de hand.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#586316
Ik haal het 's avonds uit de vriezer en voordat ik naar bed ga verdeel ik het in tweeen. 1 deel laat ik op het aanrecht staan voor de volgende ochtend en de ander gaat de koelkast in, die haal ik er dan een 3 kwartier van tevoren uit.
Door Happy Tail
#586386
savonds haal ik het ontbijt en diner uit de vriezer
het ontbijt laat ik dan ontdooien in een keukenkastje en diner gaat in de koelkast.
Het ontbijt is dan smorgen als gewoon op kamertemp
Ruim een uur van te voren haal ik savond s het diner uit de koelkast om op temperatuur te komen.
Door MollyBella
#589997
ik haal als ik de honden 'savonds eten heb gegeten, het eten voor de volgende dag (;sochtends en 'savonds) uit de vriezer en doe het in een doosje in de koelkast, voordat wij het voeren, haal ik het er uit en laat ik het even op temperatuur komen (niet helemaal kamertemperatuur maar dat de erge koude eraf is)
Door cantos
#590027
In de avond haal ik het uit de vrieser, het ontbijt staat op het aanrecht in een bakje zodat het op kamertemperatuur is.
Het diner gaat de avond ervoor uit de vrieser in de koelkast en in de middag haal ik het uit de koelkast om het op kamertemperatuur te laten komen
Door Viv
#590063
hier haal ik alle porties voor het slapen gaan uit de vriezer. De ochtend porties gaan boven op de kast (anders jatten de katten het uit het plastic zakje >:() en de avond porties gaan in een la in de koelkast.

Tegen de vliegen heb ik de porties al voordat ze de vriezer in gaan in plastick zakjes gedaan.
Door Borke
#595376
[quote="Kruimel"]
Hier ook, en soms is er wel eens een stukje bevroren, dat gaat ook op en nooit problemen.
[/quote]
Hier is het precies hetzelfde.
Ik geef het liever te koud dan te warm met dit weer.
Er zijn volop mensen die een Kong met bevroren vloeistof als een 'ijsje' aan hun honden geven. Borke krijgt 'kippenijsjes' 8)
Door chellie
#596322
ik doe 's avonds de porties voor de dag daarop in de koelkast om te ontdooien en dit gaat prima, het ligt bij mij in het 'eieren' vakje zeg maar bovenin de deur..(de hond en de poezen hebben nu een eigen ontdooi vakje in de koelkast) heb ik niet eens ::)

's ochtends leg ik het gelijk na het opstaan in een keukenla in een bakje en na het uitlaten is het op kamertemperatuur en kan er gegeten worden en
's avonds eigenlijk het zelfde...en het lijkt mij idd nu met de hitte niet zoveel uitmaken als het wat koeler is! ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door