Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door An
#55789
Holmes had altijd wat plak op zijn tanden, maar ik had wat van ach hij is 4 jaar dus dat begint he. Nu na een maand barfen was ik in zijn bek aan het kijken en :o :o niks meer, gewoon helemaal gaaf weer zijn gebit en parelwit ;D

ALs ik nu nog ergens hoor brokken heb je nodig voor hun tanden dan heb ik dus al een antwoord klaar hoor ;D
Door Lupa
#55790
wat doe je in de bek van je hond? ;D
af en toe heb ik ook de neiging om zelf te gaan barfen, de tanden van mijn honden zijn ook zo wit >:( >:( ;D
Door An
#55797
Lupa schreef: wat doe je in de bek van je hond? ;D
pesten ;D ;D
Door Nelly
#57731
Zelfs Ashley z'n gebit - hij wordt in juni 11 - wordt nog steeds witter! Het duurt natuurlijk wel wat langer bij een oudere hond, omdat de tandsteen dikker is, maar toch! En Angeltje haar tandjes ;D ;D!
Door sharpie
#57736
Bij mijn reu wordt het ook minder sinds ik Bibi geef, hij lust nu ook meer botten ineens, dus dat scheelt ook een hoop ;D
Een tijdje terug zag ik nog een stukje tandsteen zitten, maar dat is nu weg :o :o :o 8) 8) 8)
Door Eidos
#57804
Toen ik eidos nog op brokken had staan kreeg hij zelfs al tandplak ( hij was net 1 jaar !!!! :o :o ) Nu heeft hij inmiddels spierwitte tanden ;D...

Ik moet ook zo lachen om die dentastix reclame van ik geloof pedigree..... Elke dag 1 dentastix aan je hond geven en hij heeft prachtige witte tanden... Ik heb 1 keer zo'n zakje gekocht gewoon om te kijken wat het was... nou lekker vond dos het wel ( maar ja die lust alles ;D ) maar vond een half uur nadat ik het had gegeven nog een mooie plaklaag van die zooi zitten.
Door An
#57814
Eidos schreef: Toen ik eidos nog op brokken had staan kreeg hij zelfs al tandplak ( hij was net 1 jaar !!!! :o :o ) Nu heeft hij inmiddels spierwitte tanden ;D...

Ik moet ook zo lachen om die dentastix reclame van ik geloof pedigree..... Elke dag 1 dentastix aan je hond geven en hij heeft prachtige witte tanden... Ik heb 1 keer zo'n zakje gekocht gewoon om te kijken wat het was... nou lekker vond dos het wel ( maar ja die lust alles ;D ) maar vond een half uur nadat ik het had gegeven nog een mooie plaklaag van die zooi zitten.
Ja idd hoor, als je wat pech hebt plakt heel het gebit van je hond onder. bah.
Laatst gewijzigd door An op wo 25 feb 2004, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eidos
#57816
Ja twas erg smerig om te zien.. Nu liggen mijn vriend en ik dan ook elke keer in een deuk als die reclame komt en als mensen gaan beginnen over brokken voor schone tanden .. ;D ;D
Door RottSenner
#58489
Moet je 'ns een kat 18 jaar blikvoer geven, weet je niet wat je ziet. Onze Poes (19+) heeft inmiddels nog maar iets van 4 kiezen en 4 (onder)tandjes, is helemaal blij met haar BIBI (met af en toe een paar brokjes voor het extra tandenpoetsen) en verbaast de DA met haar schone gebit. Nou ja, wat er dan van over is. ;D
Door avalon
#59108
Avalon heeft wel een mooi schoon gebit, maar Angie zit onder de plak
Gebruikersavatar
Door Sonja
#59177
De een heeft ook meer aanleg voor tandsteen dan de ander. Zowel bij honden als bij mensen.
Stan heeft ook wel een beetje tandsteen aan de bovenkant van z'n hoektanden. Ik haal dat zo af en toe weg met een tandkrabbertje.
Door alies2
#59332
Bommel had al met een jaar tandplak. Ik poets zijn tanden elke dag met een kleitandpasta en daarna krijgt hij een nepoor van de natuurwinkel waar ik ook wat tandpasta op smeer. Dit helpt wel maar ik hoop dat het binnenkort niet meer nodig is.
Door diana
#59433
ik krijg die botten niet kapot hoor.
heeft me al mijn hoektanden gekost!!!!
hahaa maar de rest is nu weer te wit!!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door