Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Jeannette
#584843
Hoevaak mag Bo( ondertussen 40-45 kilo) een gedroogde luchtpijp hebben ? Het is bedoeld als tussendoortje, om te knagen
Laatst gewijzigd door Jeannette op vr 07 jul 2006, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#584960
Jeannette schreef: Hoevaak mag Bo( ondertussen 40-45 kilo) een gedroogde luchtpijp hebben ? Het is bedoeld als tussendoortje, om te knagen
Zo'n hele slinger :o

Die zou ik niet dagelijks geven, lijkt me wat veel en qua hoeveelheid niet verwaarloosbaar binnen het dagelijks menu. Hier krijgen ze elke avond een stukje van circa 5/6 cm.
Door Lil
#586041
Hier krijgt Boris het zo 1 keer per maand (hij is 26 kg). Vooral als hij eigenlijk te weinig rauw vlees heeft gehad om de een of andere reden. Dan heeft hij toch de maag vol.
Door tieneke
#586058
Hier krijgen ze normaal gesproken iedere dag een stuk verse luchtpijp....het is hier al 4 weken heet en het rantsoen is even aangepast....ze doen momenteel niet echt veel buiten de wandeling in de avond.
Gedroogde vond ik altijd eng bij Tinus omdat hij dit in 1 keer naar binnen werkte.
Gebruikersavatar
Door Jeannette
#586308
Bo werkt niks in een keer naar binnen, hij gaat rustig kauwen en genieten. een verse durf ik niet te geven , want hij gaat het begraven in de tuin
Gebruikersavatar
Door Angelique
#586344
Lil schreef: Hier krijgt Boris het zo 1 keer per maand (hij is 26 kg). Vooral als hij eigenlijk te weinig rauw vlees heeft gehad om de een of andere reden. Dan heeft hij toch de maag vol.
Afbeelding Leg eens uit......de filosofie daarachter.
Door Lil
#586352
Angelique schreef: Afbeelding Leg eens uit......de filosofie daarachter.

Nou, ik heb het niet optijd te ontdooien gelegd of euh mijn bestelling was een dag te laat, omdat ik weg moest. Of hij heeft geen lichaamsbeweging gehad en dus krijgt hij alleen maagvulling zodat hij niet te dik wordt. Of hij verveeld zich/is lang alleen en dan trek ik dat groote ding van zijn avondeten af.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door