Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door herder_lover
#584408
Vannacht (5.00 uur) Dara heel onrustig. Ik heb haar naar buiten gedaan en die poepte heel de tuin onder (diaree). Op dat moment hoor ik vanuit de kennel kok-geluiden.
Saiko eruit gehaald, maar die had al in zijn kennel het konijn van gisteravond (20.15 uur) eruit gekotst.
Toch maar naar buiten, maar buiten een mega plas, niets meer aan de hand.
Bij het eten vanmorgen (11.30 uur) Dara gewoon eten.
\Saiko wil alleen heeeeeel veel drinken. Kip neergezet. Begint er aan, maar wil weer alleen drinken.
Bak weggehaald. Eten doet hij niet en begint te braken. Alleen water uiteraard en een beetje Smuldier die hij in de snelheid uit Brandy's bak gevist heeft. Wil geen kip. Ligt nu alleen op de grond te liggen. Is wel allert hoor, maar is dit niet raar of doet dit iemand ergens aan denken?

Wie zegt me wat hierover en wat te doen?

Okugest geven? Hoeveel en hoevaak?
Door herder_lover
#584430
moet ik wel ff zeggen dat het nu speelt he, want het is nu 12.45 uur nu :-\
Door Lizzy
#584432
Pfff, ik durf het je serieus niet te zeggen... Heeft hij koorts?
Gebruikersavatar
Door Hitam
#584523
Kan een virusje zijn, ook omdat Dara ook niet lekker is. Kan ook iets ernstigers zijn, is moeilijk te beantwoorden.
Door herder_lover
#584535
tsja koorts kan ik niet meten, maar hij is verder wel in orde lijkt het.
Heb net resterende kip gegeven en dat bleef erin en geef nu ook okugest.
zag net wel (maar dat heeft er weer niets mee te maken) dat hij een sneetje in zijn onderste ooglid heeft....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door