Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door EdwinK
#581523
Zei ik laatst dat Brenda bijna alles at, nou vergeet het maar.

Had ik lekker duif voor haar gekocht, draait ze zo haar nek d'r voor om. Staat bijna te gruwelen van die duif. Gek beest.

Nou ja, ik zet het zo in de koelkast, en dan kan ze het morgen nog eensp robeen.
Laatst gewijzigd door EdwinK op ma 03 jul 2006, 07:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#581529
Zo'n gek beest is het niet, veel honden vinden duif niet te knagen :P
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#581544
Pfff vreetmonstertje Dommelsch heeft er ooit hier één voor de tuindeur onthoofd en geslacht... :-X :-X
De andere meiden heb ik het na dit avontuur nog niet laten proberen, ben eigenlijk wel benieuwd nu... 'k ga het eens proberen... :P
Laatst gewijzigd door -Saskia- op zo 02 jul 2006, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Joshii
#581557
Mijn honden gingen ook bijna over hun nek toen ik ze duif voor zette.... ;)
Door EdwinK
#581561
Tinker schreef: Ik wist niet eens dat je een duif kon kopen in de winkel? :-[ ;D ;D
Op de mark gehaald bij de poelier, dus zal ook wel bij een gewone poelier te koop zijn.
Door conleeuw
#581626
whahahaha, mijn vreetschuur Dot wilden hem ook niet, Jazz heeft hem gemold, ik heb het dingetje twee dagen achterelkaar aangeboden. Jazz heeft wel de duivendijen gegeten, die heb ik eraf gehakt, kleine moeite, maar de karkas..... dat wilden niemand ;D hij is zonder pardon op dag drie de kliko ingegaan, ik heb er nog een paar in de vriezer, die proberen we op een latere tijdstip ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#581770
Tinker schreef: Ik wist niet eens dat je een duif kon kopen in de winkel? :-[ ;D ;D
Jij dacht dat we ze zelf allemaal uit de lucht schoten ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#581774
Mijn honden gaan achteruit lopen van duif en de katten proberen direct of ze het aanrecht eroverheen kunnen vouwen ::)
Door tieneke
#581911
Angelique schreef: Jij dacht dat we ze zelf allemaal uit de lucht schoten ;D
:o :o ;D ;D
Door Borke
#582134
Ik ken al aardig wat honden die geen duif willen ;)
Door zoem zoem
#582162
:D mijn spitsen lusten wel duif maar die zijn zo jong dat ze op uitvlieg leeftijd zijn en ze eten ze dan met veren en al. :P
Maar ja , ze eten ook door hunzelf gevangen mussen en merels.
groetjes.
Door EdwinK
#582198
Ik wou net de duif afvoeren naar de Kliko, toen ik opeens bot hoorde kraken. Ze was er toch maar aan begonnen. Met lange tanden, dat wel. En niet meer dan een paar hapjes, maar toch.
Door EdwinK
#582233
Toch maar weg gehaald nu. Ze begon hem te bewaken, en de kat kon niet eens meer in de buurt komen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#582346
Edwin en Brenda schreef: Toch maar weg gehaald nu. Ze begon hem te bewaken, en de kat kon niet eens meer in de buurt komen.
Een duidelijk geval van "ik lust het niet maar ik gun hem ook niet aan een ander"
Door conleeuw
#582349
sylvia schreef: Een duidelijk geval van "ik lust het niet maar ik gun hem ook niet aan een ander"
hahahaha, lijkt Jazz wel ;D die wilden hem ook niet, maar een ander moest er ook niet aan zitten....ook onze duifje is richting kliko verdewenen ;D gekke honden ook
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door